verzekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2001 18:49 #57327 door
verzekering is gemaakt door
hallo lezers.Binnenkort schaf ik mijn eerste auto aan, een amazon, en ik weet niet of er bepaalde verzekeringen zijn speciaal voor oldtimers. Ik ga de auto bijna dagelijks gebruiken dus zal ik veel kilometers maken. Weet iemand een goede verzekeringsmaatschappij? Alvast bedanktWido

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2001 18:53 #59204 door
Beantwoord door in topic verzekering
Probeer GIO in Almere eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 08:17 #59203 door
Beantwoord door in topic verzekering
Met GIO hen ik niet zulke goede ervaringen... Zij brengen hun klassiekerverzekeringen onder bij voor Kamerbeek in Amersfoort. En het lijkt erop dat ze alleen mensen willen verzekeren zolang deze nooit schade rijden...Ik heb heel tevreden geluiden gehoord over de eigen verzerekings-poot van Volvo: AMAZON. Alleen de naam al doet vermoeden dat deze goed bij je Volvo klassieker past!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 09:38 #59202 door
Beantwoord door in topic verzekering
Heb je ook nog een adres of internet site van die verzaekeringsmogelijkheid via AMAZON??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 13:41 #59201 door
Beantwoord door in topic verzekering
Ik ben ook verzekerd bij AMAZON van Volvo. Gewoon even volvo nederland bellen in beesd!GIO heb ik van horen zeggen.... Niet zo goed dus.Ik betaal voor WA 207,- per jaar. Ik ben 21 jaar en heb geen andere auto ideaal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2001 20:27 #59200 door
Beantwoord door in topic verzekering
Je hebt ook nog Klassieker Direkt. Goede premies, je hoeft geen tweede auto naast je klassieker te hebben, limiet 7.500 km of onbeperkt (voor welke een toeslag geldt van 50% op WA gedeelte en 50 % op Casco-gedeelte. Ze kennen ook een bonus-regeling op het Casco gedeelte. De WA-premie bij een auto van 1970 is f 110,- tot 7.500 km en na 50% toeslag dus f 165,- voor onbeperkt aantal kilometers. Voor casco is een nieuw rapport nodig (oude worden bij aangaan verzekering niet geaccepteerd, clubtaxaties zijn ook niet geldig, alleen die van onafhankelijke taxateurs, rapport is drie jaar geldig).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 08:53 #59199 door
Beantwoord door in topic verzekering
Heb je hier ook adresgegegevens van?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 22:00 #59198 door
Beantwoord door in topic verzekering
Ik heb de auto hier verzekerd:<br>www.era.nl/voermangreve/Gelukkig geen ervaring met schade's. Wel onbeperkt aantal kilometers en niet duur... Wordt ondergebracht bij Kravag. En dat schijnt een goede maatschappij te zijn (gehoord van mensen uit de verzekeringswereld).
Succes met het maken van een keus
Rik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-12-2001 20:37 #59197 door
Beantwoord door in topic verzekering
Klassieker Direkt is ondergebracht bij KRAVAG te Nijmegen. Adres: Klassieker Direkt; Centrale Administratie; Postbus 530; 6500 AM Nijmegen. Het beste kun je voor een offerte bellen: 024-382211.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.