apk

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 09:16 #57322 door
apk is gemaakt door
Goedemorgen,10 februari verloopt de apk van mijn amazon. Wat is een goede planning/moment voor een grote beurt en de keuring? (alles op het laatste moment of al ergens in december oid...?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 19:40 #59218 door
Beantwoord door in topic apk
toevallig gaat mijn amazon morgen voor een apk keuring. als je weet dat je amazon in een goede staat is, lijkt het me dat je niet speciaal een grote beurt hoeft te koppelen aan de keuring. ben je er niet zo zeker van, dan kan je beter een paar weken vantevoren je auto eens goed (laten) nakijken. dan heb je alle tijd om eventuele probelemen aan te verhelpen. december lijkt me een beetje vroeg, januari kan toch ook nog. als je het bij een garage laat doen, wel op tijd aanmelden,ik heb gemerkt dat je er niet zo maar op het laatste moment tussen gezet kan worden. de apk datum heeft trouwens wel enige marge, het mag ook eerder dan die verloopdattum, de periode loopt dan wel gewoon door tot 10-02-2003, volgens mij. de eerste twee jaar heb ik mijn amazon gewoon bij de kwik fit laten keuren, ging verder prima. wel even melden dat ze de co-uitstoot niet hoeven te meten, klasiekers hebben daar ontheffing voor, we halen de norm toch nooit. tussendoor ben ik nog bij twee andere garages geweest. nu ga ik naar een volvo dealer die ook mijn andere auto ondehoudt, eens kijken hoe dat bevalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 20:21 #59217 door
Beantwoord door in topic apk
Je mag twee maanden eerder laten keuren met behoud van de geldigheidsdstum die nu op het rapport staat. Ik heb mijn Amazon laten keuren bij een LPGinbouw-/APK-station. Het bedrijf bouwt vrijwel alleen maar in klassiekers LPG-installaties in (waaronder dagelijks in Volvo's) en weten waarop ze moeten letten bij deze auto's. CO-meting is pas voor een auto vanaf 1974 het geval. Voor alle informatie betreffende de APK verwijs ik je door naar www.vintageweb.net/. Kies dan in het menutje "oldtimer INFO" en als die pagina is geopend "APK voor historische voertuigen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.