tip

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2001 20:34 #57297 door
tip is gemaakt door
Ik rij dagelijks met mijn Amazon. Dat deed de vorige eigenaar ook en die had er al H4 halogeen-units van Cibié in laten zetten. Het glas van die Cibié units is mooi rond i.p.v. het platte glas dat je vaker ziet bij H4-units. Ik heb pas OSRAM Silverstar lampen gemonteerd (tot +50% lichtopbrengst t.o.v. standaard H4 lampen). Ik kan iedereen die wat meer licht wil deze lampen aanraden. Philips was de eerste met +50% lampen, maar die hebben een blauw ringetje in het glas van de lamp. OSRAM heeft die niet, het licht is van kleur dus niet wezenlijk anders dan standaard H4 lampen en dat past beter bij auto's van deze leeftijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2001 20:49 #59301 door
Beantwoord door in topic tip
Waar heb je de Cibies vandaan, en heb je eventueel een bestelnummer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2001 23:23 #59300 door
Beantwoord door in topic tip
Dat kan ik je helaas niet vertellen. De vorige eigenaar heeft die units laten plaasten. Ik kon in de papieren die ik bij aankoop van de Amazon erbij kreeg geen factuur vinden waar ze op staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2001 10:10 #59299 door
Beantwoord door in topic tip
Dat is bijzonder jammer, zou je bij gelegenheid eens willen kijken wat voor nummers er in het glas staan, of op de achterkant van de reflector, ik wil eens gaan speuren of deze reflectors nog te krijgen zijn.Ik heb wat referentielijsten van Cibie, maar ik kom er nog niet uit,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2001 12:05 #59298 door
Beantwoord door in topic tip
Het klinkt frans, zou je bij een dealer van bv citroen een kans maken, natuurlijk alleen voor de oude modellen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2001 12:59 #59297 door
Beantwoord door in topic tip
Ja, Cibie is Frans. Ik heb ook wel eens een poging gedaan om Cibie via internet te achterhalen, maar de enige site die ik ontving was in het Japans! IPD verkoopt ook Cibie units. Zij zijn er meer dan tevreden over. Misschien kan via hun info worden opgevraagd? Zelf ben ik ook zeer geinteresseerd, dus als iemand info heeft....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-12-2001 19:19 #59296 door
Beantwoord door in topic tip
Ik heb het antwoord hierop een nieuw bericht geplaatst (zie 20-12).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.