zweden reis

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2001 23:24 #57290 door
zweden reis is gemaakt door
Ik heb geruchten gehoord dat de Zwedebreis in 2002 niet door gaat. Wie weet hier iets van? En als die reis echt niet door gaat zijn er dan nog mense die het initiatief willen nemen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2001 23:48 #59332 door
Beantwoord door in topic zweden reis
Beste Dries en anderen,zou best kunnen, het gerucht heb ik ook gehoord, wellicht weet de activiteiten commissie hier meer over te vertellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-12-2001 17:24 #59331 door
Beantwoord door in topic zweden reis
Ik heb het inderdaad gelezen ja. Er mist een activiteitencoordinator en ja, die zal toch echt wel nodig zijn lijkt mij. Helaas ben ik niet in de gelegenheid me hiervoor beschikbaar te stellen. Misschien over een paar jaar, als ik klaar ben met de studie. Maar Siang en Dries, wat houdt jullie tegen! Misschien kunnen jullie het wel samen doen, deze functie delen of iets dergelijks...Die reis moet gewoon doorgaan op een 75-jarig jubileum!! Arie-Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-12-2001 17:26 #59330 door
Beantwoord door in topic zweden reis
Bestaat er nog een oud draaiboek van voorgaande jaren??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2001 00:34 #59329 door
Beantwoord door in topic zweden reis
Dries, ik heb geen idee, ben behoudens de NCC nooit mee geweest. Bovendien ben ik zelfstandig ondernemer zonder doorbetaalde vacantie dagen en valt de VROM in mijn gezinsvacantie.No way, José!Maar als ik je met andere info van dienst kan zijn, mail me dan svp direct, ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.