domme vraag deel 2?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-12-2001 16:31 #57289 door
domme vraag deel 2? is gemaakt door
Ik begrijp dus uit het verhaal dat de achterdeuren van een 4 deurs anders zijn dan van mijn combi.De bovenkant is anders n.l. recht(bedankt Siang). Maar nu mijn vraag;Wij hebben nog een paar deuren liggen van een 4 deurs sedan. Kan ik (mijn man) de onder kant van deze deuren afzagen en deze lassen op mijn huidige (verrotte) deuren?.Of is dit een hopeloze klus?Bedankt alvast voor de reactie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-12-2001 19:56 #59338 door
Beantwoord door in topic domme vraag deel 2?
Toch leuk te zien hoe een "domme vraag" gaat rollen in dit Forum.Nog even een vervolg dan op mijn domme vraag: Hoe zit het met het interieur van een 4-deurs en een combi, kun je dat wel uitwisselen?? En dan bedoel ik met name de bekleding op de achterdeuren natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-12-2001 21:28 #59337 door
Beantwoord door in topic domme vraag deel 2?
Verwisselen van de raamframes is het simpelst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-12-2001 11:01 #59336 door
Beantwoord door in topic domme vraag deel 2?
Mijn eerste reactie is dat het mogelijk is om sedan achterdeuren om te bouwen naar combi achterdeuren. Toch zou ik jullie aanraden dit goed te bekijken, soms lijkt het of onderdelen uitwisselbaar zijn, maar dan zitten er toch kleine verschillen in, anders zit je straks met twee huidige verotte deuren en twee verzaagde sedan achterdeuren en dat is natuurlijk eeuwig zonde. Het is mij niet bekend dat dit al eens gedaan is, en ik draai toch al heel wat jaartjes mee, maar misschien zijn er leden die dit al eens gedaan hebben. succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2001 18:13 #59335 door
Beantwoord door in topic domme vraag deel 2?
Zoek iemand die een paar combideuren heeft en op zoek is naar sedan deuren, event betaal je wat bij.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-12-2001 18:14 #59334 door
Beantwoord door in topic domme vraag deel 2?
interieur past gewoon hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-12-2001 12:37 #59333 door
Beantwoord door in topic domme vraag deel 2?
domme vragen bestaan niet. Het is gewoon een ander weet iets meer dan jij. En daar leer je van. Ik ben ook benieuwd of het lukt met die deuren. Creatief moet je altijd blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.