taxatie door tc

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2001 12:55 #57262 door
taxatie door tc is gemaakt door
Het gaat er van komen, waarschijnlijk eind februari door de RDW en hierna is er een taxatie nodig ivm de GIO all risk verzekering.Ik heb reeds op de site bij organisatie gekeken, maar hier stond niet meteen een TC lid die ik kon aanschrijven. Wat moet ik doen tzt om mijn Amazon te laten taxeren door een V44 TC Lid (Zuid Limburg Geleen). Kan dit on-site (bij mij) of moet ik ergens WA verzekerd naar toe rijden ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2001 13:00 #59445 door
Beantwoord door in topic taxatie door tc
In de colofon van ons prachtige magazine kun je lezen wie de TC leden zijn en welke er het dichtst bij je in de buurt woont. Bellen en een afspraak maken.Succes ermee.Jacques Wagtmans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2001 15:20 #59444 door
Beantwoord door in topic taxatie door tc
Maar let op: het is nooit verstandig, en zelfs wettelijk niet toegestaan, om zonder WA-verzekering op de openbare weg te komen.Zonder APK mag je uiteraard ook niet de weg op, maar daar geldt de uitzondering voor dat je op de dag van de keuring via de kortste route naar het keurstation mag rijden waar je voor die dag een afspraak hebt. Ik weet niet of die uitzondering ook geldt voor voertuigen die (na import) nog niet door de RDW zijn gekeurd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2001 16:09 #59443 door
Beantwoord door in topic taxatie door tc
Ik heb reeds contact gehad met de RDW en met de GIO groep. RDW geeft aan dat het kan met deze nog niet ingevoerde auto, en GIO sluit een verzekering af voor 1 dag (WA). Het is natuurlijk een spannende 1ste rit, maar technisch is alles volgens het boekje in orde..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-01-2002 22:40 #59442 door
Beantwoord door in topic taxatie door tc
Hallo Arno,Ik ben TC-lid regio noord. Achterin het clubblad vindt je alle adressen van TC-leden. Volgens mij zit Leo Heijligers uit Asten dicht bij jou in de buurt. De meeste TC-leden stellen het op prijs dat je bij hen langs komt maar in sommige gevallen komen ze ook naar de "klant" toe.Succes,Gr.Age-Jan JornaTel. Leo Heyligers 0493-692034

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.