artikel in algemeen dagblad

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-02-2002 11:35 #57137 door
artikel in algemeen dagblad is gemaakt door
Vanmorgen in't AD stond een artikel over klassiekers, de foto is leuk, vooral met het onderschrift !!Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-02-2002 12:05 #59897 door
Beantwoord door in topic artikel in algemeen dagblad
Vanmorgen 8-2 stond er een artikel over Netelenbos in de Gelderlander. Ze wilde de Oldtimers afschaffen omdat deze geen airbag en kooiconstructie hebben. Er zou ook te veel misbruik gemaakt worden van het belastingvrij rijden. Ze loopt wel een end achter, volvo's hebben een kooiconstructie en de hijp van belastingvrij rijden is al een hele tijd over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-02-2002 13:09 #59896 door
Beantwoord door in topic artikel in algemeen dagblad
Ben toch benieuwd in hoeverre zoiets zal worden doorgevoerd. Misschien is het alleen een idee, maar het is wel de tweede keer dat ze dit zegt. Misschien kunnen we er iets aan doen tijdens de verkiezingen van mei!Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-02-2002 17:36 #59895 door
Beantwoord door in topic artikel in algemeen dagblad
Het was vooral de foto met het onderschrift wat me aansprak.Er stond iemand een P1800 te poetsen en er stond bij dat er nog even een doekje over de lange neus van een Jaguar E-type gehaald werd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-02-2002 13:48 #59894 door
Beantwoord door in topic artikel in algemeen dagblad
Als het echt serieus begint te worden met mevrouwtje Netelenbos moeten we maar eens aan haar gaan laten zien wat we ervan vinden. Lijkt mij een leuk plan om met een paar honderd klassieke Volvo's op het Binnenhof de show te stelen........Leuk voor de publiciteit van de vereniging en we kunnen gelijk eens goed onze mening uitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-02-2002 12:55 #59893 door
Beantwoord door in topic artikel in algemeen dagblad
Inderdaad, als we dit OOK nog eens gaan toloreren van die heks(mijn excuses voor mijn taalgebruik)....action!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.