zwedenreis

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-03-2002 21:42 #56993 door
zwedenreis is gemaakt door
Jongens let op, de inschrijvingen voor de Zwedenreis beginnen nu serieuze vormen aan te nemen. Momenteel hebben we 27 deelnemers, waarvan zelfs 4 uit Belgie!!.Ik zie geen van de trouwe Forumgangers bij de inschrijvingen staan (behalve Rene dan) Hoe zit dat met Arno, Lennard, Arie-Jan, Thijs, Gerard, enz enz????Geef eens een teken van leven voor deze toch wel unieke reis naar het moederland van onze geliefde wagentjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-03-2002 22:31 #60351 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Dries,Ik ben het helemaal met jouw eens. Ben benieuwd naar de reacties. Trouwens als je naar de lijst met inschrijvingen kijkt: Ik neem aan dat de Volvo V70 en de Volvo 245 meegaan om de grote hoeveelheid verworven onderdelen mee naar huis te transporten? (geintje).Vriendelijke groet,Jan Mulder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 09:47 #60350 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
De reden dat ik een vaste gebruiker van het forum ben, is dat de staat van mijn karretje dusdanig is, dat ik Zweden niet haal, Snif.Wellicht een volgende keer... (lijkt me nl. erg gaaf).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 11:50 #60349 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Dries,Ik zou graag eerst die van mij echt de weg op krijgen voordat ik gewaagde ritten doe. 2 april rdw...en god weet hoe lang ik nog moet nasleutelen. Eenmaal op de rit ben ik van plan om binnen de club bezig te zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 12:06 #60348 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Arno, ik ga 11 april naar het RDW en ga met die wagen naar zweden. Even aanpezen joh. Dat moet toch lukken. Als je een data hebt waar je naar toe kan werken heb je een doel.René

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 16:30 #60347 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Geloof me Dries,Er lijkt me niets mooier dan de uitdaging aan te gaan, in mijn "beest" te stappen en naar het einde van de wereld te rijden. Misschien zoals je enigzins kunt herineren is mijn auto in redelijke staat, maar ben ik nog niet voldoende vertrouwend om haar zo'n eind mee het noorden in te nemen. Ik ben redelijk hard bezig met het stap voor stap in orde te krijgen van diverse aspecten, en zoals ik het nu zie, ga ik hopen dat er volgend jaar weer een initiatiefnemer hiervoor is, want dan sta ik denk ik hoog op de lijst. (Ik heb nu af en toe al van die dagen dat ik denk: waarom de afslag naar huis nemen, ze gaat net zo lekker). In ieder geval geel veel succes met de organisatie (wat volgens mij allemaal in goede handen is) en heel veel plezier.(Ik zal nog een zweeds verlanglijstje in elkaar zetten voor allerlei leuke onderdelen)GroetenThijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 20:54 #60346 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Jongens, houden jullie er wel rekeningmee dat we met allemaal van die Volvo idioten op pad gaan. Ik wil maar zeggen dat er voldoende kennis aanwezig is om reparaties en storingen op te lossen.Als je auto nu ook een dagelijks vervoersmiddel is (Thijs) waarom dan niet eens een keertje een echte reis maken. En Arno, ik sluit mij aan bij Rene, als je auto RDWw gekeurd is en zo grondig uit elkaar is geweest dan moet het geen probleem zijn.Gereedschap zal er in overvloed zijn, en de meeste equipes zullen de voor de hand liggende onderdelen zoals dynamo, startmotor, radiateur, benzinepomp, waterpomp e.d. wel bij zich hebben. Ik in ieder geval wel, want je weet hoe het gaat, als je goed uitgerust op pad gaat gebeurt er m(meestal) niks.Voor de restauratie ben ik met mijn 99-31-EU nog naar Zuid Frankrijk gereden, met een vouwwagen als aanhanger. De vouwwagen was voor de spullen en de kofferbak voor het gereedschap en de onderdelen. En wat denk je?? Geen enkel probleem gehad, we hebben zelfs 17 uur aan een stuk doorgereden toen (13 jaar geleden). Ik kan natuurlijk niets garanderen, maar we krijgen ook nog een technische keuring in Juni, dat is natuurlijk ook een mooi moment om te kijken wat er nog moet gebeuren.Jongens, ga mee het wordt echt een belevenis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 21:35 #60345 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Hoewel ik mijn stalen ros dagelijks gebruik is hij niet in een zodanige toestand dat ik er een lange reis mee durf te maken. Er moeten een nieuwe versnellingsbak en koppelingsplaat onder, verder is de keerring van de krukas dan ook aan de beurt. Maar eerst moet ik de versnellingsbak die ik heb liggen weer terug in elkaar zien te krijgen, iets waar ik tegenop zie (want hij ligt inmiddels een jaar open, ik heb de inmiddels zeldzame naaldlagers van de torenas van de latere M40 toch weten te vinden).Daarnaast zijn er een aantal klussen in en om het huis die MOETEN gebeuren (leve de koopwoning) die de nodige tijd in beslag nemen. Verder heb ik nog wat kluswerk bij vrienden en kennissen beloofd. En tot slot heeft ondergetekende momenteel veel last van uitval (in de vorm van klassieke migraine), en dan ben ik al gauw meer dan een dag uit de roulatie. Dat valt helaas niet te combineren met een lange reis. Gelukkig heb ik ook "goede" tijden waarin migraine heel weinig voorkomt. Dit jaar dus helaas, maar zeker niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2002 21:38 #60344 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Jammer Lennard, sterkte met je migraine, en je stalen rossie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2002 10:13 #60343 door
Beantwoord door in topic zwedenreis
Dries,Met een beetje geluk heb ik alsnog een bijrijder. Ik beloof nog niets, maar ik denk je eind van de week te kunnen bevestigen of ik wel of niet meega naar zweden (verleiding is toch wel groot). Dan is er natuurlijk wel de vraag...is er nog plek?Hgr Thijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.