verwijderingsbijdrage wel of niet?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 09:05 #56986 door
Voor de RDW keuring kreeg ik ook een acceptgiro ter betaling van de verwijderingsbijdrage. Voor autos ouder dan 25 jaar (die van mij dus) hoeft dit niet betaald te worden. Lijkt mij nog logisch en komt goed uit...maar...er wordt hier gesproken over "datum eerste toelating" . Nu is mijn amazon nog nooit in Nederland op de weg geweest. Betekent het dat de dag van RDW goedkeuring als "eerste toelating" wordt gezien en alles dan op "jonger dan 25 jaar" komt en de verwijderingsbijdrage toch betaald moet worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 09:10 #60378 door
Beantwoord door in topic verwijderingsbijdrage wel of niet?
nee , als je auto oud genoeg is hoeft dat niet betaald te worden (is een standaard pakket wat verstuurd wordt)Datum eerste toelating is in principe het bouw jaar van je auto ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 11:36 #60377 door
Beantwoord door in topic verwijderingsbijdrage wel of niet?
Hoi onbekende.Bedankt voor je snelle en zeer bruikbare antwoord. Wellicht is het aardig om je naam te vermelden zodat iedereen weet wie wie is...hoeft niet, wel zo makkelijk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 12:05 #60376 door
Beantwoord door in topic verwijderingsbijdrage wel of niet?
ArnoEr staat wel bij dat je de giro niet ingevuld moet meenemen naar het RDW. Wel doen want het blijven ambtenaren. Ik mag de 11 april op het matje komen spannend hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2002 19:32 #60375 door
Beantwoord door in topic verwijderingsbijdrage wel of niet?
Nee, de datum van eerste toelating is de datum dat de auto typegoedkeur kreeg. Ik heb een 1970 Amazon die in 1998 in NL is ingevoerd. Dit type (P131 modeljaar 1970) verscheen in 1970 op de Nederlandse markt. De datum van eerste toelating van mijn auto is 28-02-1970.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.