huren amazon vóór aanschaf?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-03-2002 16:30 #56978 door
Hallo,Ik zou graag een Amazon aan willen schaffen.Voordat ik een keus maak wil ik er een paar dagen in rijden (13 - 16 juni 2002). Weet iemand een adres (omg. Den Haag/ Rotterdam) waar ik een Amazon voor een paar dagen kan huren?Alvast bedankt voor een reactieArwin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2002 12:18 #60398 door
Beantwoord door in topic huren amazon vóór aanschaf?
Arwin je moet het wel leuk vinden hoor te rijden in een oude auto. Als je er zelf niets aan wilt doen dan kan het wel eens in de papieren lopen. Toen de auto's van 25 jaar en ouder belastingvrij werden wilde ook een hoop mensen erin rijden omdat het zo goedkoop is. Ze zijn er allemaal weer van terug gekomen, het rijdt anders stuurt anders etc. en je kan wel eens stil komen te staan. Kijk eens op de aktiviteitenpagina van regio noordwest. Als er iets is ga er eens heen en praat met de mensen dan kom je al veel te weten. Ik woon in het oosten dus mij zie je niet. Ik heb wel een opknap amazon te koop voor niet veel. Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2002 23:38 #60397 door
Beantwoord door in topic huren amazon vóór aanschaf?
Hoi Arwin,Ga veel rondkijken. Zorg dat je veel te weten komt over Amazones. Lees de vele Nederlandse en buitenlandse websites. Lees boeken (kun je vinden in een goede bibliotheek).Zoek de website Gert Jans aankooptips en praat met mensen die een Amazone hebben.Bekijk vervolgens diverse Amazones en rijd in verschillende Amazones, want de rij eigenschappen van de één of de andere verschillen nogal.Mijn huidige Amazone heeft nogal wat modificaties ondergaan aan motor, koelsysteem, wielophanging, stuurinrichting velgen,banden en noem maar op. Daardoor rijdt deze auto compleet anders dan mijn eerste Amazone die erg standaard was.Als je een keer in de buurt bent van Alphen aan den Rijn, mag je bij me langs komen.Voor wat betreft het huren van een Amazone:In Delft heb je Volvo classic dealer Chris Doorman. Een prettige zaak die, als je even een afspraak maakt, veel kan vertellen en misschien heeft hij een auto die je kan huren.In Zoeterwoude heb je Van Velzen, idemdito.Ga op zaterdagmorgen naar Toncar in Heerhugowaard en dan ontmoet je veel Amazone rijders en kun je de showroom bekijken.Bedenk wel dat het rijden van een Amazone heel leuk is, want je rijdt iets aparts. Maar het is niet veel goedkoper dan een gewone auto. Wat onderhoudsgevoeliger.Koop trouwens een Amazone die al rededlijk goed is opgeknapt. Die zijn dus wel wat duurder, maar een laag geprijsde Amazone betekent ook dat je in de buidel moet tasten. En het opknappen valt altijd tegen, omdat je meer "verborgen?" gebreken tegenkomt.Succes,Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-04-2002 12:29 #60396 door
Beantwoord door in topic huren amazon vóór aanschaf?
Kijk eens op de site van aaldering aaldering.nl hier worden ook oldtimers verhuurd. Ze zitten in Brummen (zutphen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.