restauratie

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2002 15:56 #56903 door
restauratie is gemaakt door
Mijn P1800 is inmiddels technisch in goed staat en ik heb er de afgelopen jaren met veel plezier in gereden, maar zo langzamerhand moet ik eens over een totale restauratie na gaan denken. Er moet was laswerk worden verricht/plaatwerk worden vervangen en natuurlijk worden gespoten. Weet iemand een goed adres bij voorkeur in Zuid-Holland en bij voorkeur met ervaring in P1800's. En wat gaat me zoiets kosten? En ook niet onbelangrijk.... hoe lang ben ik dan autoloos? Het is mijn dagelijks vervoersmiddel en voor mijn gevoel kan ik niet zonder mijn P. En wie heeft goede of slechte ervaringen met het 'schoonstomen' van de motorruimte?Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2002 19:15 #60628 door
Beantwoord door in topic restauratie
Als het je enige auto is, dan kun je eerst een rond gaan kijken naar vervangend vervoer. Een grondige restauratie neemt behoorlijk wat tijd in beslag, ook als je al het werk uitbesteedt (wat vreselijk duur is).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2002 12:34 #60627 door
Beantwoord door in topic restauratie
Het beste is een grondige restauratie, daarna kan je weer jaren lang met plezier rijden. Bij een deel restauratie blijf je aan het restaureren en is het nooit af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 15:05 #60626 door
Beantwoord door in topic restauratie
Hans Dol in Rijsenhout is een hele goede.en niet overdreven duur. Je moet wel geduld hebben.Dit jaar gaat Regiowest tijdens een technische avond naar Hans Dol toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.