sleutels namaken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2002 17:48 #56897 door
sleutels namaken is gemaakt door
Nu heb ik voor mijn amazon 1 setje originele sleutels. Aangezien ik dat iets te spannend vind, wil ik graag een reserve setje hebben. Het eerste wat bij me op komt is de lokale sleutelboer. Is dit de juiste weg, of moet ik via volvo en sleutelnummers te werk gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2002 19:35 #60643 door
Beantwoord door in topic sleutels namaken
Koop bij het V.O.D. "blanco" sleutels en laat bij de sleutelboer de originelen daarop namaken. Met een beetje geluk rekent hij daar niets voor...en heb je sleutels die eruit zien als de originelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2002 12:13 #60642 door
Beantwoord door in topic sleutels namaken
Lennard, ik zat voor mijn amazon ook maar met één setje; effectief gewoon bij de lokale sleutelboer geweest ... die ik effectief als reserve behou want optisch niet origineel.Ga wel met de auto tot bij de sleutelboer: gezien de ouderdom van het slot, de sleet op de originele sleutels etc, is het nuttig --voor betaling van reservesleutels-- het eens uit te proberen: bij mij moesten drie versies gemaakt worden van de benzinetanksleutel vooraleer het goed paste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2002 09:56 #60641 door
Beantwoord door in topic sleutels namaken
Ik heb bij de locale fietsboer sleutels laten maken. Kosten, €2.50 per sleutel. Kan best dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-05-2002 19:09 #60640 door
Beantwoord door in topic sleutels namaken
Sleutelprof Loek maakt sleutels naar model/nummer/slot. Ook revisie van sloten. Aanwezig op div. oldtimerbeurzen. tel. 074-2772611 bgg 06-53462278 fax 074-2776046

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.