apk utrecht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2002 21:46 #56870 door
apk utrecht is gemaakt door
9 juni moet m'n amazon door de keuring heen. Kan iemand wat zeggen over of het wenselijk is de auto bij te laten keuren bij een bedrijf dat bekend is met klassieke volvo's (zoals buitenweg in hilversum)? Of maakt het eigenlijk niets uit. Ik heb namelijk het idee dat een kwik-fit oid wat denigrerend kan doen, zo van: die oude auto moet je maar eens wegdoen, koop een nieuwe. Als het aan te raden is de auto te laten keuren bij een kenner, zijn er dan mensen die adressen weten in de buurt van Utrecht? Ik hoor het graag. Dit is mijn eerste keuring en dat is toch best een beetje spannend. Groeten, Niels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-05-2002 11:42 #60743 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Ga gerust naar "The Fritz", Kon Wilhelminaweg 463 te Groenekantel 0346-211392laat ik al jaren klassiekers keuren, ongeacht merk; is goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-05-2002 14:08 #60742 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Ik heb een soortgelijke vraag, maar dan in de omgeveing van Geleen (Limburg). Hoewel ik net de rdw heb gehad, zou ik toch al voor volgend jaar weten waar de apk goed gedaan wordt op mijn oud beestje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2002 22:24 #60741 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Ik ben naar een bedrijf geweest dat niet bekend is met deze oude auto's. Bij een volvo (klassiekers) garage een voorkeuring laten doen. Moest volgens hun een nieuwe achteras hebben en daardoor zou de auto niet worden goedgekeurd. Ook de balkjes voor de voorspatborden ontbreken. Mooi wel bij een andere garage goedgekeurd. Mijn advies: Ga niet naar een garage die oude volvo's kent.<b>succes</b><br><i>Rik</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2002 11:32 #60740 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Ga NOOIT naar de kwitfit. Behalve om goedkope onderdelen. Maar laat ze never nooit met hun vingers aan je auto zitten. De laaste keer dat ik er was hadden ze (om een band te verwisselen(!) ook even de peilstok uit mijn Golf gehaald, en er niet weer ingezet. Ikke de volgende dag naar Oostenrijk.... Klagen hielp niet, nee, ze hadden immers een band verwisseld en geen olie gepeld, ja jaFrits

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2002 13:13 #60739 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Voor mij was de eerste APK wel even schrikken... Je dient er rekening mee te houden dat ze altijd iets vinden. Niet zozeer om moeilijk te doen, maar gewoon omdat het een oude auto is. Tsja, en dat de ene garage wel iets vindt en de andere niet. Het zij zo. Maar ga inderdaad niet naar Kwikfit.Succes, TIM

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2002 21:00 #60738 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Hallo Niels,Ik laat mijn auto keuren door Albert Riemersma. Is lid van de V44, heeft een garage (naast het station) in Harderwijk en doet het goed. Hij kent de klassieke Volvo´s op zijn duimpje. Keurt eerlijk, maar zeikt niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2002 12:17 #60737 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
In het oosten zou je naar de SLUBO kunnen gaan zij weten ook alles van oude volvo's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-05-2002 15:01 #60736 door
Beantwoord door in topic apk utrecht
Ga maar naar de Stadhouderslaan in Utrecht,in het midden is een bushalte en aldaar is een bedrijfje dat in Classic Volvo's doet, je moet dan vragen naar Camille

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.