warme start

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2002 10:18 #56863 door
warme start is gemaakt door
Heb mijn Amazon net laten afstellen: ontsteking, kleppen, contactpuntjes. Loopt weer als een zonnetje. Maar..., koude start is prima, ook op gas. Maar als ik even ergens gestopt ben start hij niet meer op gas, wel op benzine. Ra ra.. Wie weet het antwoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2002 11:21 #60777 door
Beantwoord door in topic warme start
Peter,uit ervaring weet ik dat starten op gas vrij precies komt. Ikzelf heb daar bij aanschaf van mijn amazon behoorlijk aan moeten wennen en had ik dezelfde problemen als jij. Nu alles opnieuw is afgesteld kan het best zijn dat je je startprocedure moet bijstellen. Wat altijd werkt als hij op gas niet start is even de keuzeknop in neutraal te zetten, te starten en na 1 a 2 sec. terwijl je blijft doorstarten de knop weer naar lpg om te zetten.Probeer anders ook eens om te varieren om de juiste methode te vinden. Dus danwel in 1 keer doorstarten ofwel bij het op contact zetten even te wachten totdat het lpg 'aanslaat'. Ik heb de beste ervaring met de eerste methode, maar wie weet moet jij het juist anders doen. Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2002 09:54 #60776 door
Beantwoord door in topic warme start
kijk eens of als die op gas niet start je verdamper niet bevroren is......Anders moetje je hoeveelheid koelvloeistof even controleren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-05-2002 21:45 #60775 door
Beantwoord door in topic warme start
Ik heb de koelvloeistof bijgevuld, dit bood echter geen soelaas. De andere tip even de b/g schakelaar even op de tussenstand zetten hielp meteen. E.e.a. dus toch niet helemaal goed afgesteld? Toch maar even terug naar de garage, of blijven spelen met de schakelaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.