aktiviteiten bezoek

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2002 12:25 #56843 door
aktiviteiten bezoek is gemaakt door
Ik lees veel verhalen op het forum, waaronder heel veel vragen die je ook beantwoord kan krijgen op de regiodagen / avonden. Waarom komen jullie er zo weinig. De dagen zijn er juist voor om je kennis te vergroten en uiteraard het sociale hoort er ook bij. Ik hoorde eens van iemand dat hij zei "maar ik weet nog niet zoveel". Ik denk dan geweldig dat is juist een reden om te komen, als je alles weet dan zou je thuis kunnen blijven sleutelen. We gaan binnenkort nu met 5 man een motor uit een auto halen, zie eerdere berichten, leuk hier leer je van. Van regio Oost gaan we een afsteldag doen in Deventer (zie aktiviteiten) kom daar heen en leer ervan. Je hoeft niet te sleutelen, je mag sleutelen. Maar door met lotgenoten te praten kom je een stuk verder. Het kan zijn dat jouw "probleem" in wezen erg simpel is omdat een ander dat al gedaan heeft. Ik denk ook dat het verwijderen van de motor maar een deel is wat we dan doen, want tijdens het doen komen er vanzelf andere dingen naar voren. Dus kom naar een regio avond we bijten niet, zijn geen boemannen, allesweters, we zijn doodnormale mensen die ook door vallen en opstaan hebben geleerd aan een auto te sleutelen. En als je er vanuit ga dat iedereen iets weet dan moet je daar gebruik van maken.Tot ziens op een van onze regioavonden / dagen of familiedagRené Ruiter regio oostWat ik hier schreef geld niet alleen voor onze regio maar voor alle regio's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2002 14:21 #60847 door
Beantwoord door in topic aktiviteiten bezoek
Kunnen ook mensen van buiten regio oost komen kijken hoe een motor ontmanteld wordt? Ik wil dit erg graag een keer zien. Waar is het, ik woon nl zelf in het midden des lands.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2002 14:21 #60846 door
Beantwoord door in topic aktiviteiten bezoek
Kunnen ook mensen van buiten regio oost komen kijken hoe een motor ontmanteld wordt? Ik wil dit erg graag een keer zien. Waar is het, ik woon nl zelf in het midden des lands.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2002 21:59 #60845 door
Beantwoord door in topic aktiviteiten bezoek
mail maar naar marco nas mnas@solcon.nl het is bij hem. Ik ben alleen degene die het vaker heeft gedaanRené

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2002 14:21 #60844 door
Beantwoord door in topic aktiviteiten bezoek
Helemaal mee eens Rene.Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.