neiman sleutels amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-05-2002 09:20 #56818 door
neiman sleutels amazon is gemaakt door
Ik probeer het nog maar eens. Ik zit met het probleem dat ik bij het vod de blanke Neiman contactsleutels heb besteld, maar deze zijn helaas korter en anders dan de originele (amazon 1963, stuurslot). Weet iemand of ik bij het VOD een andere sleutel moet bestellen, en zo ja welke. Of heeft een sleutelboer iets wat in de buurt komt. Of zit er niets anders op dan een nieuwe set sloten en sleutels aan te schaffen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-05-2002 11:30 #60913 door
Beantwoord door in topic neiman sleutels amazon
Arno,Geen idee. Waarom niet op woensdagochtend het VOD zelf gebeld. Mijn ervaring is dat als je tijdig belt in de ochtend (direct na 10 uur, je prima geholpen wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-05-2002 12:09 #60912 door
Beantwoord door in topic neiman sleutels amazon
Ik moest voor mijn klep (combi) ook een nieuwe sleutel hebben en heb deze bij een plaatselijke sleutelboer (goed gesorteerd)een sleutel kunnen bestellen. Het heeft even geduurd voor dat ze hem hadden maar het lukte. Een paar extra sleutels voor mijn contact heb ik ook op deze manier erbij laten maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-06-2002 17:36 #60911 door
Beantwoord door in topic neiman sleutels amazon
Nieuw kontaktslot kost niet zoveel en met een oud slot blijven de sleutels afbreken omdat het nokje waar de sleutel tegenaankomt afslijt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.