aantal bouten in verpakking

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-05-2002 16:24 #56809 door
aantal bouten in verpakking is gemaakt door
wanneer ik wielbouten bestel uit de onderdelencatalogus op de VOD-site. Zijn dat er dan 10 (2 wielen maal 5 bouten ?)of moet ik bij aantal...10 opgevan. (dit wordt dan wel een dure klus a € 4,65 p.s.) wie weet dit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-05-2002 17:29 #60939 door
Beantwoord door in topic aantal bouten in verpakking
ik vrees dat dat de prijs per stuk is....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-05-2002 21:04 #60938 door
Beantwoord door in topic aantal bouten in verpakking
Ik heb mij hier ook al eens over verwonderd,ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet goedkoper kan. Ik heb geen inzicht hoe dit bij het VOD geregeld wordt maar heb wel vaker vragen bij de redelijkheid van sommige prijzen. Misschien zou iemand dit eens duidelijk kunnen maken ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2002 12:20 #60937 door
Beantwoord door in topic aantal bouten in verpakking
Ik kan wel voor je kijken in zweden, daar zitten wij toch van de zomer. Bijvoorbeeld van een sloper.Ik woon vlak bij je in DoetinchemRenézie adres etc op de regio site van regio Oost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2002 20:25 #60936 door
Beantwoord door in topic aantal bouten in verpakking
Voor een aantal onderdelen wordt niet de prijs gevraagd die je zou verwachten. De prijs hangt bij klassiekers vooral van de vraag af. Het V.O.D., maar ook anderen zoals Slubo of Scandcar, zijn afhankelijk van de prijzen die de leveranciers vragen. Het is goed mogelijk dat de vraag naar bijv. sierwerk zodanig stijgt dat een sierstripje volgend jaar ineens drie keer zo duur is als het aanbod niet verhoogd wordt. Komt er dan plots nog een aabieder bij, dan zou de prijs weer een stuk kunnen dalen.Wat prijzen betreft vind ik wel dat alles in een opgaande lijn beweegt, maar het is nog lang niet zo duur als sommige andere klassiekers. Maar ook niet zo goedkoop. Voor $ 500 kun je in de VS een gehele voortrein van een 66 Mustang vervangen (alles nieuw), terwijl je daar bij de Amazon alleen een deel voor hebt. Maar voor de Mustang heb je vele concurrerende aanbieders van vervangingsonderdelen (van wisselende kwaliteit en prijs, dus het is wel opletten geblazen). Aangezien een jaarproductie (bijv. 1966) van een Mustang alle geproduceerde Amazons al overstijgt is dat dus ook niet zo verwonderlijk. Maar het zou me niet verbazen dat het overlevingspercentage van Amazons vele malen hoger is dan die van de Mustang...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.