inloggen, etc...

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-06-2002 21:27 #56790 door
inloggen, etc... is gemaakt door
hallo allemaal,ik begrijp dat er af en toe problemen zijn met het inloggen; voor het plaatsen van een advertentie of om naar de techniek pagina te gaan.En waarom uberhaupt zo moeilijk doen, met dat inloggen.Zoals jullie allemaal wel weten wordt deze site jullie geboden door de V44 vereniging. Leden van die vereniging mogen de techniek paginas bezoeken en onderdelen bestellen. Niet leden kunnen wel onderdelen opzoeken (en zien wat ze bij het VOD kosten) maar ze mogen niet bestellen.Er zijn nu dus twee mogelijkheden: je bent lid of je bent dat niet!ALS JE LID BENT:kijk dan op je lidmaatschapskaartje. Daar staat je lidnummer (bijv: G10235) en je pincode. Die pincode is nodig om te controleren of jij werkelijk die persoon bent die bij dat lidnummer hoort. Je gaat dan voordat je iets doet naar de login pagina. Daar klik je de link 'registreren V44 leden'. Je kunt dan je lidnummer intypen (zonder de G; dus in het voorbeeld: 10235) en je pincode. Die pincode moet je dus aan niemand geven, althans niet aan iemand die ook jouw lidnummer kent. Als je dat lidnummer en die pincode hebt ingevuld, dan klik je OK en kom je op een pagina waar je een wachtwoord kunt aanmaken. Vanaf nu ben je bij het systeem bekend met je lidnummer en je WACHTWOORD. Dus de pincode is vanaf nu niet meer nodig (tenzij je je wachtwoord vergeet).Het systeem weet dan wie je bent, je naam, je adres, etc.ALS JE GEEN LID BENT:Dan ga je gewoon naar de loginpagina en registreer je je, als niet lid. Je moet dan je naam en adres invullen zodat bij een advertentie die gegevens bekend zijn. Je mag zelf een username kiezen (geen getal!) en een wachtwoord. Je kunt dan advertenties plaatsen, maar je kunt dus geen techniek inzien.ALS ER NU PROBLEMEN ZIJN laat mij dat dan weten. Ik kijk maar af en toe op het forum dus als je het daar meldt is de kans klein dat ik er wat aan heb. En oh ja: als je problemen tegenkomt vertel me dan PRCIES wat je gedaan hebt. Een vage klacht als: ik kan niet inloggen is dus onvoldoende. Je begrijpt dat ik bijvoorbeeld wil weten of je lid bent, of je je al geregistreerd hebt, etc.Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.