auto terug van voorkeuring - dilemma

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 22:17 #56762 door
Net mijn auto terug van een voorkeuring met - naast een voorziene remrevisie voor)toch wat onverwachte minpunten (de keurmeester was wel een kritisch amazonkenner, maar toch): het ziet er naar uit dat de binnenschermen aan de voorzijde van mijn een half jaar geleden overgekochte amazon met een aantal popnagels vast zitten aan de verstevigingsbalk waar ook de geschroefde wielkastdelen aan vast zitten. De keurmeester zei dat deze verbinding gelast moet zijn. Klopt dit en waar/hoe kan ik dit laten doen, of is het een enorme klus? Aan het dwarsbalkje bij de voeten van de bestuurder was misschien ook wat laswerk. Ik vraag me sterk af of niet wat teveel gaat kosten om de auto rijdend te houden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 22:18 #61064 door
Beantwoord door in topic auto terug van voorkeuring - dilemma
O ja, ik woon in Utrecht, voor het geval iemand een persoon of bedrijf in de omgeving kent. Groeten, Niels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2002 00:28 #61063 door
Beantwoord door in topic auto terug van voorkeuring - dilemma
Hallo Niels,Ik heb heel goede ervaringen met Garage Riemersma uit Harderwijk. Hij keurt, en verricht het laswerk direct zelf. Als je het afspreekt kun je er bij blijven en ter plekke overleggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2002 09:33 #61062 door
Beantwoord door in topic auto terug van voorkeuring - dilemma
Hallo Niels,Ik heb eigenlijk zo'n zelfde voorkeuring gehad. Met nog heel veel meer punten. Ook een achteras die niet goed zou zijn... Een paar balkjes eronder lassen is niet het werk. het eronder vandaan halen, da is wel een klus, maar dat kan je zelf doen. Goed schoonmaken. Ook mijn voorspatborden zitten niet bevestigd met zo'n balk aan de onderkant. Geen probleem in de keuring. Zet hem wel goed vast met bouten, ipv popnagels.Ik had zo'n zelfde gevoel na die voorkeuring, gadver moet ik nu al afstand doen van mijn amazon???Het antwoord is NEE!!! Het zijn niet de kosten als je veel zelf doet en als de auto dan wordt goedgekeurd, dan ben je helemaal blij!SuccesRik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.