classic rallye rijden met amazon 123gt

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-06-2002 15:12 #56754 door
Ik wil graag deelnemen aan classic rallyes in de toekomst met mijn 123GT (standaard versie 1967). Heb jij enig idee aan welke voorwaarden ik moet voldoen (keuring, veiligheidseisen, cursus routeboek lezen, etc) om een beetje leuk mee te doen? Graag adres of telnr. van persoon of organisatie, dan neem ik contact op. Thanks!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-06-2002 20:31 #61093 door
Beantwoord door in topic classic rallye rijden met amazon 123gt
Harald,neem als je wilt rechtsstreeks contact met mij op, ik heb net een FIVA identitycard gehaald voor mijn auto. ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-06-2002 10:18 #61092 door
Beantwoord door in topic classic rallye rijden met amazon 123gt
nodig voor rallyrijden: navigator, auto+chauffer en budget. Voor auto is vaak een FIVA Identity Card nodig waarin staat dat de auto inderdaad redelijk klassiek is en niet al te veel verbouwd. Aanvragen bij www.fehac.nl. Verder veel dagelijks rijden met de auto, zorgen dat vooral wegligging en remmen goed zijn. Extra aanpassingen in principe niet nodig, wel tripmaster kopen. Wordt verder lid van de Dutch Historic Rally Club, is inkl. maandblad Auto Motor Klassiek waarin alle nieuwtjes staan: www.dhrc.nl.Kijk verder eens naar de sites van de HRO: www.historicrally.org en ook www.michelverbeek.nl en www.xs4all/~kangeroe/; hier vind je diverse cursussen.Begin met een dagritje in de toerklasse.Het belangrijkste is overigens een goede navigator met gevoel voor kaartlezen; je kan nog zo'n dure auto hebben en ongelimiteerde budgetten, maar met een doodgewoon autootje, rustig rijden en perfect navigeren bereik je het meest.Nog vragen? bel 026-3332434.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.