km heffing?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 23:07 #56713 door
km heffing? is gemaakt door
Ging net mis.Xcuus...Gaat de wegenbelasting er nou uit en km heffing in? Is dat al definitief?Wordt hier ook iets tegen gedaan door Classicsrijders? Wat wordt er verwacht voor de markt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 23:22 #61205 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Eerlijk gezegd interesseerd het me geen ene....Ik rij gewoon lekker in 'n oude volvo en ze bedenken het maar in Den Haag.Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 23:51 #61204 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Eeeeh no offence, maar waarom kijk je dan naar deze vraag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2002 00:38 #61203 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Tja, die bal kan ik wel terugspelen.Waarom stel je zo'n vraag op 'n site waar alleen echte liefhebbers van klassieke volvo's met elkaar kletsen? Echte liefhebbers maakt het toch niet uit hoeveel het rijden met hun klassieker kost??, die hebben gewoon een steekje los....Groeten, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2002 08:37 #61202 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Ik dacht dat ik hier elke Volvo-klassiekergerelateerde vragen mocht stellen... bovendien zit er echt wel een financiele limiet aan mijn Amazonliefde (ok ok ik geef toe, hij ligt een stuk hoger dan rationeel verstandig is...)Is er iemand die een antwoord heeft op mijn orginele vraag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2002 09:07 #61201 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Ongeveer 13 jaar geleden kocht ik mijn combi en betaalde f.600,- per kw aan belasting(gas).Toen was er al sprake van wegenbelasting vrij voor klassiekers dit heeft nog 4 jaar geduurt.Wat ik wil zeggen Be patient en don,t worry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2002 09:44 #61200 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Keiharde feiten heb ik niet (als zelf de bedenkers het al niet weten...) Maar ik verwacht dat hoe ze de boel ook weer proberen om te gooien er onder de streep weer hetzelfde uit zal komen, want op elke nieuwe regel zijn ook weer andere uitzonderingen en verlichtende voorwaarden aanwezig. Aan ons de truuk om ook de mogelijkheden van een nieuwe regeling weer netjes uit te buiten. Dus; gewoon wachten, en voor mijzelf, ik ben na de jaren restauratie gewend geraakt aan een lijf zonder ribben...dus dat laatste kan er ook wel van af...ik rij gewoon door...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2002 13:47 #61199 door
Beantwoord door in topic km heffing?
Ik rij ook al 16 jaar amazon, dus van voor de belastingvrije tijd, en nu ik er net een opgeknapt heb blijf ik ook rijden. Maar we moeten de politicie met hun oogkleppen duidelijk zien te maken dat we leifhebbers zijn en niet rijden omdat het goedkoop is. Hoeveel oldtimers worden er nu dagelijks gebruikt? Wat is het percentage tenopzichte van de moderne auto's?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.