gevraagd klassieke volvo te huur

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-07-2002 15:31 #56633 door
Natuurlijk te laat begonnen, maar de afgelopen dagen een andere motor in mijn Amazon gezet, als voorbereiding op de campingrit naar Zweden die a.s. zondag voor 10 dagen gepland staat.Starten en direct mooi lopen, hardstikke rustig, operatie gelukt denk je dan. Eén probleempje, hij lekt koelvloeistof bij de waterpomp in de aansluiting blok en kop. Geen probleem, kop er weer af, ringetjes vervangen, en klaar is Jaap. Echter, bij het opnieuw vastzetten van de kop gebeurt het. Mijn momentsleutel is prima, maar één van de bouten was dat niet. Gevolg, afgebroken bout in het motorblok. Bedrijven en garages met vakantie, en zelf ben ik het na vier dagen sleutelen zat, het is inmiddels dinsdagmiddag, en durf het niet meer aan om er op te gokken dat het nog in orde komt. Vandaar de volgende vraag.Wie heeft er een klassieke Volvo (dus t/m de 140) voor mij te huur van 3 tot 13 augustus. Eéntje die het 2500 km onder rustig rijgedrag prima uithoudt. Over de prijs worden we het altijd eens. Even een mailtje svp naar info@amazoncars.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-07-2002 21:30 #61426 door
Beantwoord door in topic gevraagd klassieke volvo te huur
Jaap,Misschien durf je het niet meer aan,en ik kan me voorstellen dat je er flauw van bent,maar ik heb hetzelfde gehad en heb het op de volgende manier opgelost: Ik heb op een asje een boortje gelast en hiermee ongeveer een centimeter diep in de bout geboord (denk erom dat dit asje +/- dezelfde diameter moet hebben als de bout) Daarna heb ik met een linkse tap (ook aan een asje gelast) die zich vastdraait in het geboorde gaatje de bout er weer uitgekregen. Klinkt een beetje vreemd,maar het werkt wel en je hoeft de kop niet eens los te hebben.Nog 1 poging ?Laat me dan even weten of het gelukt is! Linkse tap kun je van me lenen,ik woon in Sappemeer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-07-2002 13:28 #61425 door
Beantwoord door in topic gevraagd klassieke volvo te huur
Hoi Jaap,Henk Brandsen(Barneveld) heeft een Volvo 145(station) op gas staan.Het is een autobedrijf hij heeft hem ook te koop staan( al een tijdje overigens) Ik weet zeker als er goede afspraken worden gemaakt hij hem aan jou zal verhuren. Zijn telefoonnr. 0342/491571Succes en een hele goede en fijne reis gewenst.Joke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.