duitsland/oostenrijk

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-08-2002 23:34 #56612 door
duitsland/oostenrijk is gemaakt door
Ik ben net terug van bijna twee weken vakantie in Oostenrijk, nabij de Duitse grens (Reutte). Ik heb de indruk dat er daar niet zoveel klassiekers rondrijden als in NL, want in die tijd heb maar twee Amazons (beide rood), één Traction Avant, één TR2 en een gestapelde-koplamp-Mercedes gezien (waarvan de laatste twee ook nog eens op Nederlands kenteken). Oh ja, en de nodige Kevers, maar die werden als 'normale' auto's gebruikt. Zoiets zie je in NL op een mooie zondag alleen al rondijden. Het aantal mensen dat daar je auto nakijkt als je door een dorp rijdt is ongelooflijk, alsof ze al 30 jaar geen Amazon meer gezien hadden... Maar het belangrijkste voor mij is wel dat de Amazon de km's zonder problemen heeft gemaakt (wel de versleten versnellingsbak een paar keer bijgevuld, maar daar had ik me al op voorbereid).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-08-2002 10:34 #61487 door
Beantwoord door in topic duitsland/oostenrijk
inderdaad zou ik zo zeggen. Wij waren met onze "65 combi vlak in de buurt: grens duitsland-oostenrijk, vv door naar tjechie waar we, echt waar, geregeld met applaus onthaald werden: het "wolwo" was niet van de lucht. ook dit jaar volledig probleemloze kilometers, evenals de jaren daarvoor: frankrijk, engeland, zweden, denemarken, finland, lappland, nog meer zweden,nog meer tjechi, nog meer frankrijk, nog meer.......we blijven eindeloos rollen. enige nadeel: de vele passsanten op campings die ook iemand kennen met een zon of anders wel een kennis hebben die iemand kent met, enz. altijd wel een praatje, soms wel eens te veel. eenmaal beledigend zelfs: "dat jullie dat durven". nou vraag ik je. had er n.b. zelf ook een zei ie. ik geloof er niets van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.