nootkreet

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 09:05 #56591 door
nootkreet is gemaakt door
Nootkreed.Wie wil zijn witte Amazon 2 deurs beschikbaar stellen (tegen vergoeding)als trouwauto. Voor een bruidspaar dat 6 Sept trouwt. A.U.B. De dag is pas compleet als je in een Amazone reed!Het is in Twente Alvast bedankt.Edwin Teerink

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2002 10:14 #61566 door
Beantwoord door in topic nootkreet
noot schrijf je met een d.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2002 14:33 #61565 door
Beantwoord door in topic nootkreet
aan de naamloze corrector:als je corrigeert, doe het dan helemaal goed : kreed is met een 't' en amazon(e) uiteraard zonder 'e'. Zal Edwin ook wel geweten hebben. In ieder geval wordt door deze wijze van spellen, zoals blijkt, extra aandacht gevestigd. Edwin, ik kan je helaas niet helpen, maar wél succes én een heel fijne dag toewensen.Henry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2002 15:32 #61564 door
Beantwoord door in topic nootkreet
Ik heb wel een witte P1800 in de aanbieding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2002 15:58 #61563 door
Beantwoord door in topic nootkreet
Martijn,Het geval is dat ik een aantal jaar geleden mijn aanstaande zwager heb belooft als hij gaat trouwen dat ik hem zou gaan rijden in mijn amazon. Die ik met enthousiasme aan het restaureren ben. Het geval is nu dat mijn Amazon nog (lang) niet klaar is en hij wel gaat trouwen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een Amazon, alhoewel een P 1800 ook een schitterende auto is ben ik bang dat het met het bruidspaar op de achterbank een beetje krap wordt.Maar toch bedankt voor je aanbod.EdwinPs. Voor de taalkundige onderons succes met de spellingscontrole

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-08-2002 12:08 #61562 door
Beantwoord door in topic nootkreet
Ik ken iemand in apeldoorn met een witte amazon die wel eens als trouwauto heeft gereden (dacht ik) Zie voor telnr. op de site van regio oost, Herman K. Bel hem maar eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.