spuiten amazone

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-08-2002 22:08 #56567 door
spuiten amazone is gemaakt door
Wie heeft goede ervaring met een spuiterij in de omgeving van Rotterdam? Ik wil mijn amazone geheel in de originele kleur laten herspuiten, ik heb alleen geen idee wat zoiets moet kosten en waar ik dat goed kan laten doen. Wie heeft adres(sen)en tips?Alvast veel dank, paul.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2002 20:57 #61659 door
Beantwoord door in topic spuiten amazone
ECHT goed spuitwerk betekent kaal maken, strak maken, epoxy, primen, spuiten. De eerste twee nemen het meeste tijd in beslag want ze zijn essentieel voor een goed resultaat. Hoogglanslak accentueert nl. elke oneffenheid. Als je alles laat doen, dan ben je veeeeel geld kwijt. Ik durf geen bedragen te noemen omdat verschillende spuiters nogal verschillende bedragen rekenen (maar ook verschillende kwaliteit leveren!), maar ik heb een keer meegeholpen aan de restauratie van een 1966 Mustang. Die is in de tijd dat de spuiter over had voorbereid en gespoten waardoor het bedrag beperkt bleef tot 10.000 gulden (was in 2001, is nu dus veel meer). Dat duurde dan wel een paar maanden en we hebben zelf veel bijgedragen aan het simpele werk als het verwijderen van alle losse onderdelen (interieur, ruiten e.d.). Voor dit bedrag heb je dan wel eerste-klas kwaliteit wat vele jaren meegaat (minimaal 10 jaar).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD