autoweek ama

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-09-2002 19:50 #56551 door
autoweek ama is gemaakt door
Lees net in de supermarkt (uiteraard) de Autoweek, hebben ze een nieuwe rubriek Budgetshoppen. Laten ze daar nou een Ama tegenkomen in Breda voor 685 Euro, is op zich volgens mij al niet duur maar als je dan naar de foto kijkt glimt de vorbumper je tegemoet dat het een lieve lust is, volgens mij nog zo'n achterbumper aan die auto en je hebt het geld eruit ??Voor wie dus nog iets zoekt voor weinig, Garage Driesprong in Breda (en nee, dit is uiteraard geen reclame, en ja misschien is de auto al lang weg maar niet geschoten is nooit weg)....Stond trouwens voorop de Libelle ook een blauwe Amazon, is die van iemand van ons ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-09-2002 20:22 #61706 door
Beantwoord door in topic autoweek ama
Ik kan wel wat over die auto uit de autoweek vertellen!Ik heb namelijk met dat bedrijf gebeld. Zij bleken helemaal geen auto's te verkopen! Na een zoektocht naar het juiste bedrijf kwam ik via autoweek zelf achter het juiste nummer. Het gaat om garagebedrijf Dijk in Breda. Zij zitten aan dezelfde weg als De Driesprong. Bij het juiste bedrijf werd mij verteld dat de desbetreffende amazon een aanrijding heeft gehad en daarbij aan de achterkant flinke schade heeft opgelopen. De auto heeft hierna 2 of 3 jaar stil gestaan, en is daarvoor dagelijks gebruikt.Groeten,Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.