klassieke volvo voor jubileum mts-apeldoorn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2002 10:02 #56540
door
klassieke volvo voor jubileum mts-apeldoorn is gemaakt door
Geachte Klassieke Volvo eigenaren,Dit jaar bestaat de voormalige MTS-Autotechniek (tegenwoordig ROC Aventus, Sector Mobiel Apeldoorn) 60 jaar, hetgeen wij willen vieren met een grote reünie (± 2000 oud leerlingen). E.e.a. zal plaatsvinden op vrijdag 4 oktober a.s. van 15:00 – 22:00 uur. Het thema van deze reünie zal zijn “Nostalgie en Hi-tec”. Om de school voor deze gelegenheid zo aantrekkelijk mogelijk aan te kleden, ben ik op zoek naar nostalgische auto’s.Via Internet heb ik dit forum gevonden. Mijn concrete verzoek luidt als volgt:Is het mogelijk dat ik via dit forum in contact kom met één of meerdere bezitters van een klassieke Volvo (liefst woonachtig in de omgeving van Apeldoorn) die zijn Volvo op vrijdag 4 oktober a.s. op onze school neer zou willen zetten ter bezichtiging. Uiteraard wordt er niet met auto gereden en is hij verzekerd.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Durk van WierenCoördinator VerkoopManangement
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2002 19:36 #61753
door
Beantwoord door in topic klassieke volvo voor jubileum mts-apeldoorn
Nostalgie en Hi-Tech? Een Amazon werd eind jaren vijftig door de testers al conventioneel genoemd!!! Neem dan liever een NSU Ro80.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2002 01:24 #61752
door
Hallo Durk,Da's ook stom toeval...mijn zoon is nét vorige week vrijdag gestart op jullie school voor het diploma "2e monteur".Ik moet even checken of ik kan, zo ja, dan ben ik van de partij met een amazon combi.Groeten, Joost. (Deventer)0570-637595
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2002 10:59 #61751
door
Inderdaad een NSU RO80 was en is nog steeds zeer hi-tec. Desalnietemin past een klassieke Volvo prachtig binnen het gedelte van ons thema nostalgie. Dat wil overigen niet zeggen dat een NSU RO80 zou misstaan op onze reunie. Dus indien mogelijk zou ik het geweldig vinden indien u deze auto op 4 oktober a.s. ook bij ons neer zou willen tonen.In afwachting van uw reactie en vriendelijke groet,Durk van Wieren
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2002 12:16 #61750
door
Beste Durk,De vereniging is opgedeelt in regio`s Ik weet niet of Apeldoorn onder midden of oost valt. Bij deze de adressen van de coördinatoren regiomidden@v44.nl(Berry v/d Made)regiomidden@v44.nl(Ewoud v/d Heuvel)Succes