bedankt

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-09-2002 10:46 #56539 door
bedankt is gemaakt door
Iedereen die mijn vragen op het forum heeft beantwoord hartelijk dank daarvoor.We hebben besloten het niet te doen.We hebben nog naar een andere gekeken en je merkte gewoon het verschil, alleen al in rijden ermee. Maar ook dat was niet heelmaal wat we zochten.We kijken rustig verder, maar zijn wel helemaal verliefd op deze auto's.Onze tijd komt wel.Groeten Karin de Kok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-09-2002 15:25 #61757 door
Beantwoord door in topic bedankt
VERSTANDIG

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-09-2002 19:27 #61756 door
Beantwoord door in topic bedankt
Ik heb een tijdschrift liggen met een uitstekende 'buyers guide' van de Volvo Amazon. Daarin staat alles waar je bij aanschaf op moet letten. Voor degenen die hierin geïnteresseerd zijn: laat dat even je e-mail-adres achter op dit forum (als antwoord op deze mail).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2002 23:09 #61755 door
Beantwoord door in topic bedankt
Karin,Komend weekeinde is de uitgelezen gelegenheid om veel amazons te zien op de beurs. Mocht je advies willen hebben waar op te letten en de prijzen van Amazon's in perspectief te krijgen ben ik bereid mijn ervaring aan te bieden.Ik heb 20 jaar Amazon gereden, meerdere wagens gerestaureerd, geen commercieel belang, ex-PR staflid en kan adh van mijn '61 en gedocumenteerde restauratie van mijn '70 Amazon wellicht "beeldend" iets voor je betekenen.Ik hoor het wel (voor adres zie eerste nummers VCM 2002 onder PR staflid)Ed van der Zee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2002 21:11 #61754 door
Beantwoord door in topic bedankt
Mail anders even prive je mailadres op pipi.langkous@wanadoo.nl Ik heb deze nummers niet.We zijn ons nog aan het orienteren, maar zullen je in de toekomst graag wat willen vragen/ gebruik willen maken van je kennis.Hel erg bedankt.Groeten Karin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.