cd rom v44 beurs...petje af !!!!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2002 21:13 #56521 door
Ik ben net weer terug van een geweldige V44-beurs. Geweldig genoten, het was weer eens perfect. Nu aan de pc meteen de CD-rom ering (slechts 7 euro...hoe kunnen ze het ervoor maken..). Dit is dus DE informatie waar iedereen met smacht op zit te wachten...De stapels boeken naast mijn bed op zoek naar bepaalde artikels kan een stuk lager worden.Van mij in ieder geval een grote PET af voor de makers (Rob, Wilbert,Ineke...e.a.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2002 21:56 #61858 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Zit aan huis gekluisterd - kan niet naar de beurs, maar wil (natuurlijk) ook graag de CD bemachtigen. Juist nu (ik aan huis gekluisterd zit...). Maar hoe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2002 22:30 #61857 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Arno, ik sluit mij geheel bij jou complimenten voor de makers van deze CD-rom aan. En dit is beslist niet de eerste keer dat dit groepje "gangmakers" binnen onze club een prestatie van dergelijke formaat neer heeft gezet. Chapeau mensen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2002 23:12 #61856 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Prima cd, maar voorlopig al 1 minnetje:Het onderdelenboek van de PV544 B18 is niet compleet (missende pagina's): D.w.z. Niet in overeenstemming met de door het VOD geleverde papieren onderdelen boek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 00:22 #61855 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Hm, die ga ik ook halen, Klinkt allemaal erg goed.Sowieso complimenten voor de verzorging van de club. Mooie site, mooie blaadjes/boekjes. Daar zijn pro's aan 't werk. (Ik ben zelf grafisch ontwerper)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 10:10 #61854 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Mensen, bedankt voor de complimenten, maar bedenk wel als je meer als 9000 pagina's inscand en voorziet van een index dan zitten er vast een aantal fouten in. Ik hou me aanbevolen voor opmerkingen cq verbeteringen. Deze kunnen we vervolgens verwerken in de volgende versie. Mijn Mail adres is vicevoorzitter@v44.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 10:12 #61853 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 10:14 #61852 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
De cd-rom wordt na de beurs als clubartikel verkocht, tevens af te halen bij het VOD. Komende VCM komt hier meer informatie over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 13:09 #61851 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Ja ook ik sluit me aan bij al die complimenten. Rob je hebt niets te veel gezegd, echt een handig naslagwerk en heel leuk leesvoer voor de lange winteravond met al die oude clubbladen. Dit is nou iets waar alle leden iets aan hebben. Misschien een idee om de cd-rom in het welkomstpakket te verwerken voor de nieuwe leden zodat die gelijk een goede indruk hebben van de club waar ze lid van zijn geworden....... maar goed ik draaf misschien een beetje door...... Ik ga fijn mijn in Zweden gewonnen snorretje op de motorkap maken. De groeten allemaal!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 17:33 #61850 door
Beantwoord door in topic cd rom v44 beurs...petje af !!!!
Inderdaad, geen letter te veel lof: Dank aan ieder die dit mogelijk hebben weten te maken!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.