volvo klassiekerbeurs : reakties

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2002 10:10 #61909 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Ik ga niet alle dingen opsommen die mijn voorgangers al hebben gedaan. Enkele:weinig kofferbak verkoopte duur alles (ok kunnnen jullie nix aan doen)parkeren een zooitjeonpersoonlijkEerste indruk geen 'eigen'merk-beurs'Maar toch heel hartleijk bedankt, ik heb er veel aan gehad!! Thanks!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2002 12:07 #61908 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Ik vond het in 1 woord GEWELDIG. Prachtige rit van zo'n 2 uur ...om de file heen, en vervolgens lekker met mijn wenslijstje langs alle kramen. Live muziekje, soepje, koffie en na zo'n uurtje of 5 weer heerlijk terug.Bij rosmalen vond ik het wel prachtig dat alle klassiekers bij elkaar werden gezet, het heeft toch wel wat. In het geheel dus, weer perfect geregeld, wat mij betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2002 10:12 #61907 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Ik sluit mij graag bij de voorgaande positieve geluiden aan. Het is heerlijk om zo een paar uurtjes langs al die onderdelen te lopen en te vergelijken en in te slaan...Een voorstel: is het denkbaar dat kramen met onderdelen op type (grofweg) worden ingedeeld? Dan heb je sneller in de gaten waar je moet zijn. Een groot compliment voor de in mijn ogen perfecte organisatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2002 10:51 #61906 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
In al die jaren dat ik lid ben was dit de eerste beurs (maar ja ik had nu dan ook echt iets nodig voor mijn 1800 !)Ik vond het geweldig !Volgend jaar ga ik weer al is het alleen maar voor de gezelligheid en het rondneuzen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2002 22:59 #61905 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Prima beurs, maar:Hou 't bij een beurs; niets organiseren voor kinderen, je struikelt anders over de buggies en wordt dol van dat jengelende grut.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-09-2002 09:53 #61904 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Een reactie op de anomiene man met de kreet "niets organiseren voor de kinderen" je struikelt over de buggies. Misschien zou degene dan toch eens een bril moeten kopen. Want je struikelt meestal meer over de onderdelen die op de grond liggen en de mannen die op hun knieen liggen om iets te bekijken. Ik zelf moeder van 2 kinderen kom al 10 jaar op de beurs met de kinderen leeftijd nu 10 & 12 jaar, In rosmalen een Eldorado voor ze. Dit jaar viel dat een beetje tegen.Als je wilt dat het gezin een beetje betrokken raakt bij de auto's c.q vereniging zul je zeker als het een heel weekend beslaat iets moeten organiseren.Zeg nou zelf wat organiseert de vereniging nu zelf (Landelijk kampeerweekend door de regios) overigens heel leuk voor het gezin.En de rest wordt volgens mij door het "Evenemententeam" gedaan.En mannen het mag toch ook wel iets kosten zo een jaarlijkse happening?. Of moet een beurs financieel iets opleveren voor de vereniging dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling.Afwachten maar op de jaarrekening.Met de groeten aan de man die "dol" wordt van dat jengelde grut.Zondagavond mag je het vlees werden snijden.(of is dit juist je probleem?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2002 11:24 #61903 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Helemaal mee eens. Mijn zoon (3maanden) vond het nu al geweldig en ik hoop hem nog veel jaren mee te kunnen nemen. Super georganiseerd! Alleen onderstreep ik ook de parkeerplaatsideeen van mijn voorgangers (per type parkeren).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.