p1800 te huur gevraagd
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2002 19:32 #56497
door
p1800 te huur gevraagd is gemaakt door
Om mijn trouwdag de mooiste dag van mijn leven te laten zijn, ben ik op zoek naar een volvo p1800 die te huur is. Heb je er zelf een te huur of weet je een ander die er een te huur heeft? Of weet je mischien een adres of een site waar ik misschien wat verder kom, laat het me weten! Alvast hartelijk bedankt.Gert-Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2002 13:10 #61955
door
Beantwoord door in topic p1800 te huur gevraagd
Gert Jan,Ik heb een P1800S uit 1968 die te huur is.Martijn
- Bastiaan Kock
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2011 23:21 #105865
door Bastiaan Kock
Beantwoord door Bastiaan Kock in topic p1800 te huur gevraagd
Beste Martijn,
Op een speurtocht naar een p1800 die te huur is voor een dag met of zonder chauffeur kwam ik op dit forum terrecht. Mijn vader, oom en opa waren ook helemaal verzot op de diverse volvomodellen en waren zelf ook monteur. Mijn vader zijn eerste auto was een P1800 en heb er nog ergens een foto van dat hij onder toezicht van zijn vader aan het sleutelen was. Wat is dit auto toch een juweeltje.
Nu zijn wij van plan volgend jaar mei te gaan trouwen en willen dit ook ontzettend graag doen in een P1800.
Weet iemand die zijn auto beschikbaar wil stellen/ verhuren uiteraard met chauffeur of anders zonder, om er voor ons een schitterde dag van te maken.
In afwachting op jullie reactie.
Mvg,
Bastiaan Kock
Op een speurtocht naar een p1800 die te huur is voor een dag met of zonder chauffeur kwam ik op dit forum terrecht. Mijn vader, oom en opa waren ook helemaal verzot op de diverse volvomodellen en waren zelf ook monteur. Mijn vader zijn eerste auto was een P1800 en heb er nog ergens een foto van dat hij onder toezicht van zijn vader aan het sleutelen was. Wat is dit auto toch een juweeltje.
Nu zijn wij van plan volgend jaar mei te gaan trouwen en willen dit ook ontzettend graag doen in een P1800.
Weet iemand die zijn auto beschikbaar wil stellen/ verhuren uiteraard met chauffeur of anders zonder, om er voor ons een schitterde dag van te maken.
In afwachting op jullie reactie.
Mvg,
Bastiaan Kock
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
05-09-2011 23:25 #105866
door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic p1800 te huur gevraagd
Gefeliciteerd alvast!
Met chauffeur verhuren lijkt me niet zo goed voor het huwelijk. Achterin een 1800 wil je niet zitten.
Heb wel een 1800, maar niet zo geschikt voor een trouwerij denk ik?
Met chauffeur verhuren lijkt me niet zo goed voor het huwelijk. Achterin een 1800 wil je niet zitten.
Heb wel een 1800, maar niet zo geschikt voor een trouwerij denk ik?