lang leve de wegenwacht.......

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2002 10:35 #56415 door
Even een reactie op een uitzending een tijdje geleden op Nederland 1 of 2 over de wegenwacht. Deze jongens schijnen enorm problemen te hebben met aggressieviteit: Gisteren avond gebeurde het mij dat ik de hulp nodig had van de wegenwacht. (is eigenlijk bizar als je volvo rijdt, maar goed, dat laten we even buiten beschouwing). Ik stind in de file toen de motor spontaan afsloeg. Opnieuw starten leverde 4 a 6 slagen op en ze stopte weer. Dan maar op de startmotor de berm in rijden (we willen de files natuurlijk niet nog langer maken). Op dat moment komt het wereld beroemde gele golfje al aancrossen terwijl ik het nummer van de anwb aan opzoeken was. Deze jongen had in ongeveer 5 minuten het euvel gevonden en monteerde direct een electronisch pompje. Hiervoor moest borg betaald worden, maar ik kom natuurlijk uit de nintendo generatie en heb dus eigenlijk nooit meer dan een euro of 20 bij me. De rest gaat op de kaart. Dat was dus duidelijk 37 euro te weining. Op zoek naar een oplossing bood ik de jongen al mijn creditcard aan, maar dit vond hij te gevaarlijk. Andere optie was...neem de cd-cassette maar mee. Hij enthousiast, kon die ze thuis kopieren.....Ja, moet je dat ding dus wel in de wisselaar hebben zitten. Uiteindelijk keek hij me aan en zei: kom dat ding zaterdag gewoon maar terugbrengen bij de service centre, dan zit het wel goed! Ok snap niet dat mensen zo aggressief kunnen zijn jegens hulpverleners die op en top hun best doen om ons zsm weer op de weg te krijgen, pro-actief mee denken en open staan voor creatieve oplossingen.Petje af voor de wegenwacht......De auto zit overigens nu wel op het strafbankje!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.