poging tot diefstal /taxeren

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-10-2002 07:08 #56383 door
Tot mijn grot ergernis heeft men vorige week geprobeerd mijn p-1800 te stelen(afgesloten parkeergaarage, Rotterdam,) . Gelukkig is dit niet gelukt dankzij de startonderbreker. Wel is helaas de nodige schade aangericht. Tot op heden ben ik WA verzekrd, echter gezien bovenstaande voornemens om de auto WA casco te laten verzekeren. Hiervoor dien ik wel een taxatierapport te overhandigen. Begreep dat dit binnen de vereniging kan? Wie kan mij hier verder mee helpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-10-2002 08:42 #62346 door
Beantwoord door in topic poging tot diefstal /taxeren
Gewoon een van de techisch commissie leden in je buurt bellen en het is zo gepiept.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-10-2002 10:23 #62345 door
Beantwoord door in topic poging tot diefstal /taxeren
Moet je wel even controleren of dat je verzekeringsmaatschappij iedere taxatie accepteerd. E.e.a. hangt samen met het BW en de taxateur moet aan wat eisen voldoen.Martien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-10-2002 10:30 #62344 door
Beantwoord door in topic poging tot diefstal /taxeren
bij de KNAC (Den Haag) hoef je'm niet meer te laten taxeren ,die hebben een soort standaard tabel en in overeg met de klant(jij dus) wordt de waarde van de auto bepaald.Je moet dan geloof ik wel lid zijn van de KNAC (maar dan kan je je ANWB lidmaatschap(als je dat hebt) opzeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-10-2002 21:50 #62343 door
Beantwoord door in topic poging tot diefstal /taxeren
Mijn verzekering nam geen genoegen met een club taxatie. Boel gezeik, uiteindelijk maar WA verzekerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.