boek voor dummy

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-11-2002 23:37 #56362 door
boek voor dummy is gemaakt door
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van mijn droomauto, zij het dan een ietwat schamele versie ervan. Het ding (hij/zij??) rijdt voorlopig vlot, maar ik verwacht aardig wat kleine mankementjes - naast de grote interieurwerken die me te wachten staan, en ik hoop voor het uitblijven van grotere...Enig probleem: ik ben een classic-leek, en eerlijk gezegd reikt mijn kennis van gemotoriseerde voertuigen niet echt veel verder dan het feit dat er een motor inzit - maar dat moet veranderen, en ik ben vol goede moed (en niet totaal onderbedeeld wat aanleg voor technische zaken betreft ) Kortom: wat is het beste boek voor dummies?? - de vorig eigenaar heeft me een Haynes meegegeven, maar die veronderstelt net wat teveel voorkennis om me echt blij te maken, en ik wel best wel zelf wat aan mijn kar kunnen doen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2002 07:41 #62433 door
Beantwoord door in topic boek voor dummy
Olislager zou een goed boekje zijn.Maar ga eens naar een technische avond van een regio. Op zo'n avond worden vaak de standaard onderhoud en mankementen besproken.Zeer leerzaam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2002 07:58 #62432 door
Beantwoord door in topic boek voor dummy