ledenlijst

• Bezoeker
  • Bezoeker
13-11-2002 10:11 #56346 door
ledenlijst is gemaakt door
Op de eerste pagina van deze site staat dat de ledenlijst regelmatig wordt bijgewerkt, maar hoe kom ik eigenlijk op deze lijst?In het verleden stond de lijst in het clubblad maar nu niet meerB.V.D. Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
13-11-2002 13:50 #62471 door
Beantwoord door in topic ledenlijst
dan ben je al verder dan ik: je vraagt je af hoe je OP de ledenlijst komt, ik vraag me nog steeds af hoe ik AAN de ledenlijst kom; kan nergens het woord ledenlijst vinden en/of aanklikken. Kan een van de vww wizzkids mij e.e.a. uitleggen?

• Bezoeker
  • Bezoeker
13-11-2002 21:40 #62470 door
Ron,Hiermee wordt bedoeld dat wanneer iemand nieuw lid wordt van onze vereniging dat ook deze nieuwe leden gebruik kunnen maken van alle opties van de website, deze leden worden dan door de ledenadministratie bij het ledenbestand gevoegd, dit gebeurd eens in de 2 a 3 weken. Een ledenlijst publiceren is door veranderde wetgeving niet meer toegestaan.

• Bezoeker
  • Bezoeker
16-11-2002 14:53 #62469 door
De wet op de privacy geeft wel bepaalde ruimte. Ledenlijsten mogen verspreid worden binnen een vereniging. Mits en tenzij enz. Vraag is of er behoefte aan is. Lijkt mij wel een onderwerp voor de stembus welke sinds kort op de site is geplaatst.