goedkope onderdelen?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-11-2002 12:24 #56337 door
goedkope onderdelen? is gemaakt door
Nieuw kopje, zelfde vraag over volvo's die gesloopt worden op een behandelcentrum.Ik vroeg onder de kop "sloopvolvo's op behandelcentrum" of iemand wist hoe ik daarmee in contact kan komen, niemand heeft gereageerd, wat mij hogelijk verbaasd.Hopelijk lezen meer mensen deze oproep en is er iemand die mij verder kan helpen.Alvast dank, Joost.0570-637595

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2002 14:10 #62486 door
Beantwoord door in topic goedkope onderdelen?
In zowel Hoogeveen en Noordhorn (boven Groningen) zit een Volvo sloperij die Amazones heeft staan.Kan even niet op de namen komen.Vergis je overigens niet, de heren weten beste prijzen te vragen, vooral in Hoogeveen. Maar ja vragen staat vrij...Marinus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2002 18:49 #62485 door
Beantwoord door in topic goedkope onderdelen?
De naam van die in Hoogeveen weet ik niet, die in Noordhorn is Staal.Veel succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2002 19:42 #62484 door
Beantwoord door in topic goedkope onderdelen?
In Hoogeveen is het Klaas Oost, Siemensstraat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2002 13:22 #62483 door
Beantwoord door in topic goedkope onderdelen?
Dank voor de tips maar ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest.Ik zoek ene heer Ooms die op een behandelcentrum voor gedragsgestoorde mensen, oude amazon's sloopt.Hierover stond een advertentie op de scandcar site maar helaas met een foutief E-mail adres.Dus als iemand deze heer Ooms kent of weet waar dat behandelcentrum is dan hoor ik dat graag.Het kopje "goedkope onderdelen"was alleen bedoeld om de aandacht te trekken omdat ik op een eerder verzoek geen enkele reactie heb gekregen...Dank, Joost.0570-637595.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.