modellennieuws #3

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2002 12:51 #56291 door
modellennieuws #3 is gemaakt door
Er is sprake van een uitgave van AutoArt. Zij staan bekend om hun prachtige (maar wel dure) modellen. Deze P1800S zou moeten uitkomen in het kader van hun serie filmauto's. Zelf wil AutoArt geen commentaar geven.Het zou fijn zijn als er eindelijk weer een groot model van de 1800S op de markt zou komen. In de jaren zestig en zeventig zijn er wel blikken modellen geweest van Ichiko, Asashi, M en het supergrote model van SSS.NB. Als iemand er één van bovenstaande modellen heeft en er vanaf wil, mail me dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2002 17:34 #62613 door
Beantwoord door in topic modellennieuws #3
Ben in het bezit van een P1900-model met electrische aandrijving (batterijen) en een stuurinrichting,schaal 1:18, in blik. Onderaan staat er KS met een logo dat sterk gelijkt op dat van Mitshubishi. Weet er iemand welk merk dit is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2002 19:38 #62612 door
Beantwoord door in topic modellennieuws #3
Ik ben degene die het modellennieuws geplaatst heeft. Dit kan ik vertellen over KS uit Japan. Ze hebben ook nog een 444 en 544 gemaakt.The KS models are made by Shimazaki in Japan.They are large-scale tin models & are fairly rare.They have tin metal bodies with black rubber treaded tires, lithographed interior,and several different color options & power styles.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2002 09:31 #62611 door
Beantwoord door in topic modellennieuws #3
Hartelijk bedankt voor de snelle en volledige info! Bestaat Shimazaki nog? In welke jaren werd het P1900-model gemaakt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.