naar zween

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-12-2002 08:28 #56242 door
naar zween is gemaakt door
In 2003 gaan wij naar Zweden.Ik verwacht technisch geen problemen maar wil voor de zekerheid wat onderdelen meenemen.Heeft iemand daar wat tips over welke onderdelen mee te nemen op reis?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-12-2002 10:38 #62796 door
Beantwoord door in topic naar zween
Creditcard, reis en kredietbrief.Alle gekheid op een stokje, ik heb altijd een setje gebruikte onderdelen in de auto waarvan ik weet dat ze het doen zoals de vorige set rotor/verdeelkap, bougiekabels, nieuwe contactpuntjes en condensator alsmede een ventilatorriem. De enige keer in 30 jaar dat ik door een mechanisch defect niet verder kon was door een falende (nieuwe) rotor, een verdere observatie tijdens de vele toertochten in clubverband is dat verreweg de meeste problemen veroorzaakt worden door de overschakeling van rijden op gas naar uitsluitend rijden op benzine. (± 45.000 km als groepstotaal in ruim een week).Verder de gebruikelijke zaken: controleer ook in NL alle vloeistoffen eens per week als je dagelijks rijdt en bezuinig ook niet op aandacht voor doorsmeren.Een setje ruitewisserbladen is ook niet verkeerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.