volvo onderdelen in de randstad
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2003 16:44 #56227
door
volvo onderdelen in de randstad is gemaakt door
Waarom zitten alle onderdelen leveranciers toch zo ver weg? In het noorden (Nordicar, Bas de Koning, Novaclassic) of in het zuiden (VOD, Scandcar, Transocar) zijn er genoeg, maar is er in de buurt van Rotterdam of Den Haag een leverancier die ongeveer net zoveel op voorraad heeft?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2003 17:28 #62848
door
Beantwoord door in topic volvo onderdelen in de randstad
Kees,Ik weet niet wat jij met het noorden bedoelt (boven de rivieren zit ook nog van alles) maar ik woon zelf in Sappemeer (Gr.) en ik zou echt niet weten waar ik hier "in de buurt" tegen een redelijke prijs alle onderdelen kan halen,dus is het voor ons hier echt niet anders.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2003 17:50 #62847
door
Kees,ik begrijp wat je bedoelt, ik woon zelf in Utrecht en heb me daarover ook al eens verbaasd. Misschien kan je het eens probleren via VespaAmazonService aan de Wateringsevest in Delft (Chris Doorman?), eigenlijk voor restauratie en onderhoud, maar misschien kan je vragen onderdelen samen met een eventuele bestelling van hem te laten meebrengen. Overigens kan je natuurlijk altijd via de link Markt naar gebruikte onderdelen vragen. Soms zelf makkelijker en goedkoper.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2003 17:51 #62846
door
Jawel, jawel. Maar soms heb je gewoon even snel iets nodig. En hoe gaat dat dan, het komt op vrijdag aan. Maar dan ben je dus niet thuis. Dus ligt er een briefje in de bus dat je het op het postkantoor op kan halen, dat het hele weekend dicht is...En om nou voor elk nippeltje en moertje verzend en rembours kosten te moeten betalen.Ik weet het: Beter plannen. Maar een leverancier dicht bij huis is ook wel handig.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2003 20:04 #62845
door
Kees,Lijkt mij logisch....lekker dicht bij de bron Zweden...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2003 09:53 #62844
door
Nordicar is toch niet zo ver van A'dam? En onderweg kom je in Uitgeest nog langs Garage Van West. En bij Toncar in BerkelRodenrijs (das toch bijna Rotterdam) hebben ze toch ook voldoende dacht ik. Bij Utrecht zit in Oudewater (?) Volvo sloperij Klein Zweden, naar wat ik gezien heb een behoorlijk magazijn met onderdelen. Hebben ze bij Haselhof in Loosdrecht geen onderdelen? En in Monster (das Den Haag dan) zit Jan Ooms. In het noorden van het land zitten er toch ook echt wel wat, Combigarage vlak bij Groningen, Vissers in Geesbrug, Nova Leeuwarden, Mozes in Heerenveen, Klaas Oost in Hoogeveen. Of het allemaal top is geen idee, maar onderdelen genoeg in iedergeval
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2010 14:10 #62843
door
Kees,ooit van "onder rembours" gehoord ?