ontwatering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-01-2003 13:19 #56222 door
ontwatering is gemaakt door
onder mijn amazon 131 zijn nieuwe kokers gelast terplaatse van de deurinstap. Er zitten echter nog geen ontwaterings gaten in. Waar moet ik deze boren? Ik heb wel eens gehoord, precies in het midden van de deur. Maar ben hier niet zeker van.Kortom: waar moet ik ze boren, hoeveel aan beide zijden van de auto en hoe groot moeten deze gaten zijn en in het midden van de balk?Groet Robertr_weelink@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-01-2003 14:12 #62859 door
Beantwoord door in topic ontwatering
Maakt niet zo veel uit als ze maar op het laagste punt zitten, volvo had twee uitsparingen in de naad ca 10 cm van voren en van achteren (dus twee aan iedere zijde)Ik zou een flink gat boren zodat je geen last hebt van capillaire werking en regelmatig checken dat ze niet dichtslibben.Ik spuit regelmatig wat kruipolie in deze openingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-01-2003 21:23 #62858 door
Beantwoord door in topic ontwatering
Met welke reden spuit je kruipolie in de gaten? Naar mijn idee roest kruipolie en ik zou het zeker niet erin spuiten, maar ben benieuwd of het misschien een geweldig helende werking heeft..GroetRik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-01-2003 18:30 #62857 door
Beantwoord door in topic ontwatering
Kruipolie roest NIET !! het heeft juist ideale eigenschappen om alle hoejes te bereiken en de binnenzijde te beschermen tegen pekel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2003 15:51 #62856 door
Beantwoord door in topic ontwatering
Maar waarom gebruik je niet iets wat er echt voor ontworpen is? Dinitrol maakt ook een produkt dat heel goed kruipt en echt bedoelt is om holle delen te beschermen. Ik weet niet precies wat er precies in kruipolie zit. Maar de kruipolie die ik gebruik om de remhevel van de achterrem van mijn fiets weer gangbaar te maken helpt niets tegen roest. Na korte tijd zit die weer vastgeroest. Het smeert ook voor geen meter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-01-2003 13:54 #62855 door
Beantwoord door in topic ontwatering
Even een open deur, in principe hoort er geen (grote hoeveelheden)water in een kokerbalk te komen...zoek eens uit waar het water vandaan komt en los ook dat op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.