pv snor. wat te doen?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-01-2003 09:49 #56210 door
pv snor. wat te doen? is gemaakt door
De verchroomde "snor" die aan de voorkant van motorkap van de PV544 en de P210 zit is bij mij erg slecht. Los gebladderd chroom. Nu heb ik bij het VOD twee andere snorhelften gekocht, maar die blijken ook niet echt super te zijn. Wel veel beter dan mijn snor, maar ook hier begint de pitting al. Ik ben bang dat ik daar niet erg lang plezier van ga hebben, en eigenlijk vind ik ze zo ook al niet mooi. Wat kan ik nu doen?- Opnieuw verchromen. Lijkt me haast ondoenlijk omdat het basismateriaal een soort Mazac is, wat de eigenschap heeft dat bij ouder worden poreus wordt. Er blijven dan zuurresten van het verchromen achter en al snel heb je weer pitting.- Wachten tot er weer een nieuwe productie serie word gestart? Is daar kans op?- Suck it up. Gewoon genoegen nemen met deze onderdelen en intussen rondneuzen of ik nog iets beters vind?Kan iemand met meer ervaring met de onderdelen situatie hier raad op geven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-02-2003 10:56 #62895 door
Beantwoord door in topic pv snor. wat te doen?
Ik ken het probleem van het materiaal.Opnieuw laten verchromen zal moeilijk zijn.De enige oplossing die ik zou kunnen bedenken is probeer een technische school te vinden. Die deze snoren wil laten maken als werkstuk van ander materiaal. Deze laten verchromen en je hebt nieuwe, ook het VOD zal er blij mee zijn.Sommige scholen willen dit wel eens doen.Zelfs de bekende tandwieltjes uit de ruitenwissersystemen.Succes :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.