taxatie voor all risk verzekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-01-2003 16:46 #56197 door
Ik ben op zoek naar een erkend (be-edigd) taxateur voor een goede taxatie van mijn Amazon, voor een up to date all risk verzekering. Kun jij me helpen aan een adres of telefoonnummer van iemand in de omgeving Den Haag? Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-01-2003 19:31 #62949 door
Beantwoord door in topic taxatie voor all risk verzekering
ABAS026-4431022 (arnhem) komen gewoon bij je langs! Goede en prettige taxatie! ongeveer 80 euro Jankees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2003 07:43 #62948 door
Beantwoord door in topic taxatie voor all risk verzekering
Vraag ook even na bij diegene bij wie je de verzekering wil afsluiten. Sommigen maakt het niet uit bij wie van de beëdigde taxateurs je de taxatie laat uitvoeren, maar anderen staan slechts een paar bepaalde toe. Even bellen en dan weet je meer. Op de pagina van de Fiat 500 club (www.fiat500club.nl) onder het kopje "bedrijven" en dan helemaal onder aan de lijst vindt je een lijst mat taxateurs. Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-01-2003 16:26 #62947 door
Beantwoord door in topic taxatie voor all risk verzekering
Makelaarskantoor Van Son & VisserCommanderijstraat 10, 4209 AR Schelluinen.Beedigd Taxateur en Veilinghouder.Komt aan huis,kosten € 90.-

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-01-2003 16:40 #62946 door
Beantwoord door in topic taxatie voor all risk verzekering
Sorry vergeten, Het telnr. van Son & Visser is 0183 - 620183

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2003 12:00 #62945 door
Beantwoord door in topic taxatie voor all risk verzekering
Beste Harold,Heb jij hier een antwoord op gehad? Ik bez zelf ook in deze regio opzoek naar een goede taxateur en begreep dat met het lidmaatschap van het register er voor geringe prijs een taxatie zou kunnen worden uitgevoerd.Groeten,Reinoud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-04-2003 14:22 #62944 door
Beantwoord door in topic taxatie voor all risk verzekering
Ik ben inmiddels lid geworden van de KNAC en heb hier een all-risk verzekering genomen voor classics (aparte module van deze club). De KNAC beveelt een aantal taxateurs aan, die ook op de site zijn te zien: www.knac.nlEen taxatie van de V44 voldoet niet voor de KNAC namelijk (helaas), al is deze natuurlijk wel perfect voor bijv. een aankoopkeuring. Ik heb eeb taxatie gekregen van dhr. Rijshouwer, waarover ik tevreden was al was deze aan de goedkope kant voor een orginele 123GT. Het dekt gewoon het primaire verlies indien je total-loss wordt gereden, want balen is het hoe dan ook! Binnenkort wordt mijn GT overgespoten en intussen heb ik redelijk wat geinvesteerd in techniek, dus dan zal ik een nieuwe taxatie nodig hebben...Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.