aston martin db6 vs. p1800e

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 14:16 #56191 door
aston martin db6 vs. p1800e is gemaakt door
Een Aston Martin DB6 heb ik altijd mooier gevonden dan een P1800 hoewel ik die ook heel mooi vind.Alleen de prijs van een AM heeft me besloten een P1800 te kopen.Maar zo langzamerhand gaan de onderdelen van een P1800 duurder worden dan AM onderdelen.Een P1800 zal bij verkoop nooit rendabel zijn ten opzichte van het geld dat erin gepomt is.Een AM zal bij verkoop altijd zijn waarde opbrengen, de verkrijgbaarheid en leveranciers zijn er in overvloede, zie bijv.Classic & Sportcar Magazine.Zo dit moest ik even kwijt.Een bijna afgehaakte volvo klassieker fan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 15:35 #62981 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Ik zou gewoon een klompje goud kopen en op de schoorsteenmantel neerzetten, kan je lekker naar kijken......houdt ook z'n waardeP 1800's are driven by enthousiasts such as the Saint, Simon Templar, who is James B. anyway......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 16:52 #62980 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Luchtdruksensor 975 Euro ex BTW, kan James al heel wat goud voor kopen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 18:53 #62979 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Ach, met de huidige goudprijs.. je kunt beter net zoals de verzekeringsmaatschappijen beleggen in kantoorpanden langs de snelwegen.Motorrevisie DB6 voor 30.000 Euronen, een ton Euronen ben je met wat carroserie en interieurwerk zo kwijt.Desondanks..., als ik een 'vriendje' met een DB6 achteloos vertel dat ik met m'n Amazon een rit heb gemaakt naar de Noordkaap of naar de Pyreneëen, kijkt hij altijd een beetje bescheten en jaloers, omdat hij dat met zijn DB6 niet aandurft of aan kan.Dit schrijvende, heeft ook één DB6 de rallies Peking-Parijs en de Reis om de Wereld volbracht, bij mijn beste weten dezelfde auto, dus zijn er best wel mensen die hun droomauto gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn.Een ieder maakt zijn/haar eigen keuzes, don't worry, be happy.Maar draag zelf de consequenties van JOUW keuze en val niet een ander ermee lastig.A propos prijzen, rij jij je dagelijkse auto ook voor eigen rekening??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 19:47 #62978 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Ja. mijn v40 wordt dealer onderhouden, maarje moet toegeven dat sommige Bosch onderdeeltjes per jaar verdubbelen in prijs.Een hobby mag wat kosten maar als onderdelen zo duur gaan worden durf ik mijn P1800E ook niet meer door het drukke verkeer te loodsen.En wordt het net een Aston M.By the way de goud prijs is aan het stijgen ivm met de wereldproblematiek.Maar ik ben heus wel content met mijn auto maar een mens moet wat te zeuren hebben. Maar ik ga hier niet toegeven dat ruim 2500 gulden voor een luchtdruksensor normaal is.Dit is de rechtstreekse Bosch prijs en zit er nog geen winst op voor de onderdelenboer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 19:59 #62977 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Mij best, een mens moet wat te dromen hebben en het kan nooit kwaad als je een doel hebt om naar te streven.Siang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2003 20:29 #62976 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Oke,einde discussie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2003 20:29 #62975 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Och, er zijn altijd nog Volvo liefhebbers die nog erger zijn. Ik kan het bijvoorbeeld niet laten om naar mijn oude liefde te kijken... komt ie: VW Kever.Zielig he?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-01-2003 00:18 #62974 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Sinds wanneer zijn de luchtdruksensors 975 euro?? Ik heb vorig jaar nog geen 250 euro voor zo'n nieuw ding betaald! Diezelfde sensor was in het zuiden van het land bij een grote volvo leverancier inderdaad zo'n 725 euro! Het is maar net waar je kijkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-01-2003 11:22 #62973 door
Beantwoord door in topic aston martin db6 vs. p1800e
Er is een firma die de sensoren reviseert. Vraag mij zo niet wie, dit vond ik op een website waarop nog veel meer info over de D-jet staat. Vaak is het membraan lek. Als het een klein scheurtje is kan dit nog wel gerepareerd worden door af te dekken met een dunne koperfolie en te solderen.Werkt prima!Omdat de D-jet op heel veel merken zit hoef je niet altijd bij Volvo terecht voor onderdelen. (Let wel op de juiste Bosch nummers).Infosite:http://members.rennlist.com/pbanders/(Zal de link binnenkort op onze site bijplaatsen (www.wiegers-2.tmfweb.nl)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.