adres voor amazon onderhoud

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-02-2003 18:09 #56146 door
adres voor amazon onderhoud is gemaakt door
Hallo,Ik ben op zoek naar een garage, in de omgeving van Wijk bij Duurstede, waar ik mijn pas verworven 123 GT met een gerust hart achter kan laten voor onderhouds-werkzaamheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-02-2003 20:26 #63137 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Tja, die worden schaars.Ik vind dit een moeilijke vraag, een dealer die nog affiniteit met oude wagens heeft zou ik in jouw regio niet weten.Werkplaatsurenprijs wil ik niet weten.Vaak loont het de moeite eens bij leden van je postcode te informeren.De Amazon is niet moeilijk zelf te onderhouden na enige oefening, ga eens kijken bij de afsteldagen van de Regio....Dit is waarschijnlijk het "beste" en minst prijzige advies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-02-2003 11:40 #63136 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Het meeste kun je inderdaad zelf doen, zeker met het advies wat je op deze pagina's van je collega hobbyisten kunt leren.Ik heb zelf goede ervaringen met de reguliere volvo dealers waaronder Verkerk in Utrecht. Ahoewel ze eerlijk zijn dat ze niet alles kunnen en weten, maar Buitenweg in Hilversum kan en doet ook veel met onze klassiekers, zij hosten overigens ook de afsteldagen van regio midden....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-02-2003 12:01 #63135 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Stadsgenoot,Ik ben benieuwd wanneer ik je zie rijden. Zelf heb ik een Amazon-combi, en die heb ik onderhoud bij garage Miltenburg (0343-571627) en daar heb ik goede ervaringen mee. Hij staat zeker niet afwijzend tegenover oldtimers en heeft meerdere (van allerhande merken) in onderhoud. Misschien niet de goedkoopste, maar mijn ervaring tot zo ver is dat hij goed werk levert volgens afspraak (en dan mag dat best wel een paar tientjes meer kosten). Ik lever over het algemeen ook zelf de onderdelen aan, en dat vindt hij wel zo prettig.Ik zou zeggen, waag er even een belletje aan.succes,Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-02-2003 12:03 #63134 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Oh ja, Miltenburg zit net over de sluis heen (richting Culemborg/Schalkwijk).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-02-2003 12:49 #63133 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Ik woon zelf in de buurt van de Vleutenseweg en rij regelmatig (dagelijks) in een donkergroene sedan. Ik moet eerlijk zeggen dat er bij mij in de buurt een stuk of 6 oude Zweden staan, misschien die van joou ook ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-02-2003 20:31 #63132 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Klassieker kopen werkt aanstekelijk op de omgeving. Bij ons in de straat kwam er eerst een 145S (dagelijks gebruik), daarna volgende een '66 Mustang (eigenaar inmiddels verhuisd, dagelijks gebruik), toen kocht ik een Amazon (dagelijks gebruik), mijn buurman vorig jaar een MGB (droge weekends) en de overbuurman een Alfa Romeo Spider (droog weer). Van deze auto's maakt de 145S de meeste km's, gevolgd door de mijne. Ik heb ook geen moderne auto meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-02-2003 12:44 #63131 door
Beantwoord door in topic adres voor amazon onderhoud
Ha Robert,Afgelopen week heb ik de amazon af laten stellen bij Miltenburg en dat is goed bevallen. Badankt voor de tip. In wat voor Volvo rij jij eigenlijk. Ik weet een beige Amazon Combi.Groeten Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.