luxe vraag (2x)

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-02-2003 22:33 #56108 door
luxe vraag (2x) is gemaakt door
Is er iemand die mij kan vertellen of er verwarmde volovostoelen verkrijgbaar zijn die in een 144 van 1974 passen ?Is er iemand die mij kan vertellen of er in dit model stuurbekrachtiging te bouwen is ?(beide vragen gesteld omdat mijn vrouw de meeste kilometers in de 144 maakt)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2003 08:14 #63314 door
Beantwoord door in topic luxe vraag (2x)
Als antwoord op je luxevraag 2: zoek even in dit forum, want daar staan antwoorden zat hierop (als ik het goed heb is stuurbekrachtiging redelijk probleemloos in te bouwen in een 144).Als antworod op je luxevraag 1: In mijn Amazon heb ik verwarmde voorstoelen uit een Saab zitten (met name omdat deze ten minste in bijpassend rood te verkrijgen waren). Ik heb hiervoor wel het nodige bak-, braad- en slijpwerk moeten verrichten om de stoelframes passend te maken. Ik ken de stoelbevestiging van de 144 niet, maar met wat huisvlijt is (bijna) alles passend te maken. Kijk eerst even hoe de stoelbevestiging nu is, en ga op zoek naar verwarmde voorstoelen dit qua maatvoering passend te maken zijn. Ik kan zeker stellen dat deze verwarmde stoelen in deze koude tijden een heerlijke aanwinst zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2003 13:32 #63313 door
Beantwoord door in topic luxe vraag (2x)
Beste Bart,In mijn volvo 144 uit 1974 heb ik vroege 240 stoelen (compleet interieur) ingebouwd. Het gaat, je moet alleen de onder slee van de 140 nemen (3 punts-bevestiging) en deze op de stoelframe van de 240 stoel schroeven. Dit omdat de bodemplaat van een 240 anders is en op 4 punten vast zit aan de bodemplaat. Het gevolg is dat de zitting van de stoel wat hoger komt te staan. Voor vrouwen wellicht handig. Ik zelf zit op zo'n 5 cm van het dak af (vanwege schuifdak).Groeten Steven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-02-2003 11:36 #63312 door
Beantwoord door in topic luxe vraag (2x)
Stoelen uit 164 kun je volgens mij zo overzetten, in de laatste types zitten verwarmde stoelen in. succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.