amazon op tv

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2003 08:30 #56106 door
amazon op tv is gemaakt door
Heeft iemand op de avond van de 19e nog naar Vacht gekeken (V8 dus)? Zo tussen 7 en 8 in de serie "The Sentinel" was de hele aflevering lang een mooie groene Amazon in beeld (met de slechterikken erin). Op zich leuke promotie voor onze gewaardeerde vrouwelijke strijdsters echter de olierook en lekkage die zichtbaar was (en ook tot het opsporen van de slechterikken leidde) deed aan het betrouwbare imago behoorlijk wat afbreuk. De speurder rook aan de gemorste olie en klassificeerde deze als speciale synthetische olie. Misschien zit dan hier ook een stuk onderbouwing in van de discussie over welke olie toegepast moet worden. Mijn conclusie was dat je dus nooit synthetische olie moet gebruiken, want ik wil niet eens dood gevonden worden in een Amazon die een zo'n vreselijke continue blauwe pluim rook uitbraakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2003 20:31 #63319 door
Beantwoord door in topic amazon op tv
Maar als ik dan lees op dit forum dat er mensen zijn die 1 liter minerale 20W50 op slechts 1.000 km verstoken............ Serieus, synthethische olie hoeft een klassieker geen kwaad te doen blijkens de ingezonden brief in Practical Classics van iemand die al 10 jaar zonder probleem volsynthetische 5W40 gebruikte in zijn Amazon. En in de buying guide die nu in Classic Cars staat wordt melding gemaakt dat de oorspronkelijk door Volvo voorgeschreven 10W30 (weliswaar mineraal) bij een gereviseerde en van rubberen keerringen voorziene B18/20 ook prima kan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.