waardering forum

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 11:39 #56091 door
waardering forum is gemaakt door
Ik wilde even mijn waardering uitspreken over de deelnemers van dit forum! Of je nu leek bent of zeer Volvo-geleerd (Lennard, Ed, Siang), je kunt hier altijd terecht!! Ik vind dat echt super tof! Ik kom ook wel eens bij motor-forums, en daar wordt soms zo puberaal en betweterig gedaan!Bedankt, iedereen! Keep up the good work!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 12:24 #63373 door
Beantwoord door in topic waardering forum
waar ik weinig waardering voor kan opbrengen zijn mensen die anoniem dit forum betreden. Classic Streetfighter? sorry hoor, daar heb ik echt niets mee.Misschien dat die mijnheer (of mevrouw?) zich alsnog bekend maakt, is wel zo fatsoenlijk. Op deze anonieme oproepen zal ik ook nooit reageren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 14:07 #63372 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Peter ,we hoeven niet allemaal te willen laten zien wie we zijn. Het gaat er bij dit forum toch om of we elkaar kunnen helpen niet waar? En of je dan de info van Jantje of van misterX krijgt doet er niet toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 14:41 #63371 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Helemaal mee eens... Daarbij komt wel dat het ook aan iemand persoonlijk is of hij wel of niet reageert op oproepen van 'volvolover' en dergelijke. Ps. In veel andere -grotere- forums is het weldegelijk de gewoonte om anoniem te blijven, om spam en allerlei negatieve persoonlijke reacties te voorkomen. Gezien het gemoedelijke en specifieke karakter van dit forum lijkt het me hier niet nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 16:46 #63370 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Tot jullie dienst, en dat bedoel ik vrij letterlijk; ook ik ben ouderwets in deze zin, dat ik in alle openbaarheid mijn mening verkondig als dat nodig zou zijn, en van anderen verwacht dat zij zulks evenzo doen.Desondanks ben ik me ervan bewust en heb het zien gebeuren dat forums kapot gingen aan dat anomieme en puberale rücksichtslose - excusez le mot , maar de Nederlandse taal kent geen woord wat dit begrip kernachtig verwoordt - gedrag. Een hart onder de riem voor Pieter: zulk gedrag heb ik op dit forum gelukkig niet meegemaakt, en gezien het karakter van de auto's denk ik dat het blijft zoals het is, vrij gezapig en degelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 20:11 #63369 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Ach ja, ik zou zeggen de veer weer mooi in de spreekwoordelijke kont steken en een gegeven paard niet in de bek kijken. Het komt uit een goed hart...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 21:49 #63368 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Sorry sorry soory, hoor, ik had niet gedacht dat iemand zich zou storen aan mijn nick-name. Wat wil je van me weten, dan? Hoe ik echt heet? mag je best weten, wat voor auto ik rijd, mag ook, etc etc... ik ben nou eenmaal nicks gewend... Maar, toch leuk dat er zoveel reacties op een goed bedoelde opmerking komen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2003 22:21 #63367 door
Beantwoord door in topic waardering forum
wat mij betreft hou je jouw nick-name, of wij moeten wennen aan jouw echte alias, hé.. wie is dat nou weer? Het punt is echter dat er op het net en daarbuiten al vele relaties verstoord zijn door anomieme (on)geintjes. Siang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 08:13 #63366 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Dus.......wat is je naam streetfighter ?Nu willen we het ook echt weten (zelfs ik)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 10:54 #63365 door
Beantwoord door in topic waardering forum
Volvovrienden, ik stel voor, dat we elkaars persoonlijke voorkeur respecteren, en dat we deze discussie hierbij sluiten. Siang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.