p1800 sot-racer

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 10:11 #56090 door
p1800 sot-racer is gemaakt door
Hoewel dit forum bedoelt is als discussie platvorm wil ik toch wat te koop aanbieden. Ik heb nog één slot-racer van het emrk MRRC/Highway te koop. Dit model is begin jaren negentig gemaakt en ik heb er nog een kit van, compleet met motor. Je kan de auto dus net zo spuiten als je eigen auto en racen op je Scalextrix baan tegen je zoon of tegen iemand met bijvoorbeeld een AC Cobra.Leuk speelgoed en/of en leuke aanvulling op je Volvo (P1800) verzameling.Prijsidee Euro 100Mail even naar niek@vormvijf.nlvoor foto's.Nogmaals, dit model is al lang niet meer te krijgen. Prijs destijds £85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 15:51 #63379 door
Beantwoord door in topic p1800 sot-racer
Niek, waarschijnlijk past het beter op het markt gedeelte op deze site

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 16:06 #63378 door
Arno,daar heb je gelijk in maar iemand die interesse heeft in P1800's en er zelf misschien één of meerdere heeft, kijkt niet altijd bij de advertenties en misschien wel regelmatig op het forum.Ik heb de webmaster al eerder gevraagd een speciale link te maken voor te koop gevraagde en aangeboden Volvo modellen maar tot nu toe is daar -door drukte- nog niets van terecht gekomen.Dus vandaar dat ik het via het forum probeer.

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 21:16 #63377 door
Hoe ver moet je gaan met linkjes op een site. Ik stel voor dat je gewoon aan gedraagd op de site en aan de afspraken houd. En als je haast hebt met verkoop plaats een advertentie in de Telegraaf.

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 21:37 #63376 door
Okee, het is me duidelijk. Alleen lijkt me mijn advertentie nog altijd meer op zijn plek te zijn op dit forum dan politieke discussies over kilometerheffingen of de dood van Pim Fortuyn. Jazeker, dat laatste is ook op het Forum gezet.Mijn P1800 gekte gaat nou eenmaal verder dan 'the real thing'. Daarnaast spaar ik ook alles over de P1800 zoals publicicteitsfoto's, ansichtkaarten, brochures, advertenties, modellen en andersoortige memorabilia. En ik zou het door mij aangeboden nou eenmaal graag aan een andere P-gek verkopen. Het gaat me dus niet om het verkopen maar om iemand anders er gelukkig mee te maken.

• Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2003 12:50 #63375 door
Ik ga door naar de volgende vraag

• Bezoeker
  • Bezoeker
28-02-2003 12:59 #63374 door
Helemaal mee eens Ed, Want daar is het forum voor bedoelt.