lid worden help

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 17:21 #56089 door
lid worden help is gemaakt door
Na, begin februari,het nodige betaald te hebben en het document te hebben opgestuurd en na enkele e-mails krijg ik helaas geen enkele reactie van de V-44 vereniging. Daarom probeer ik langs deze weg iets te weten te komen. Is er iets misgelopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2003 19:49 #63381 door
Beantwoord door in topic lid worden help
Willy,Ik ben gewoon thuis dus je kan mij bellen of mailen. Aan alleen je voornaam heb ik niet veel.Marcel van Soest078-6150717

• Bezoeker
  • Bezoeker
01-03-2003 22:59 #63380 door
Beantwoord door in topic lid worden help
Willy,Geen paniek. Ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik voor het eerst een verzoek tot lidmaatschap heb ingediend. Het duurt gewoon even, omdat de mensen die de administratie bijhouden dit ook doen uit liefde voor de hobby en dat waarschijnlijk ook gewoon doen naast een reguliere baan. En net als bij andere hobbies gebeurt het dan ook als er tijd voor is.Ook toen ik laatst een betalingsopdracht tbv de contributie de deur uit deed, kreeg ik na ruim een maand (pas) een lidmaatschapskaart en de sticker voor 2003. Zo gaat het dus gewoon. Hou nog even geduld, of verzoek iemand van de administratie rechtstreeks (telefoon) of het per direct geregeld kan worden (als je dringend onderdelen van het VOD nodig hebt bijvoorbeeld.)Succes, groeten, Niels.