sleutel kwijt

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2003 00:50 #56078 door
sleutel kwijt is gemaakt door
sinds kort ben ik in bezit van een PV544 (moet nog RDW gekeurd worden). Er zit een "moderne" benzinedop op. Helaas heb ik geen sleutel om de tankdop te openen. Heeft iemand een oplossing???????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2003 09:52 #63430 door
Beantwoord door in topic sleutel kwijt
Roel,Ik zou als eerst een nieuwe dop proberen te bestellen/vinden (origineel). Dan pas beginnen met de oude te verwijderen. Zonder sleutel zou ik proberen voorzichtig het slot in de dop uit te boren (m3), waardoor de vergrendellipjes los komen te zitten. Niet te diep door boren want dan komt slijpsel in de tank, en dat vindt de carburateur niet fijn...Oh ja, indien het een merkdop is, kun je nog altijd via de leverancier a.d.h.v. het nummer een sleutel proberen te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2003 10:45 #63429 door
Beantwoord door in topic sleutel kwijt
Het zelfde probleem heb ik ook gehad met de tankdop van m'n amazon!Ik heb hem open gekregen door de dop geforceerd maar met beleid door te draaien met tegelijkertijd een wrikkende beweging te maken.Op die manier heb ik het palletje van het slot door de sleuf in de tankopening kunnen krijgen!Als dit bij jou niet werkt, dan toch maar het advies van Arno Pfennings opvolgen.P.S. als je toevallig in het noorden de lands woont, kan ik misschien bij je langs komen om je een handje toe te steken, het is toch lastig met woorden uit te leggen wat je moet doen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2003 14:34 #63428 door
Beantwoord door in topic sleutel kwijt
Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn katterug, opgehaald zonder kenteken enz., had ook geen sleutels. Toevallig had ik nog sleutels liggen van een Volvo die ik 20 jaar terug heb gehad. Paste natuurlijk niet maar terwijl ik hem er langzaam uittrok, kon ik hem er toch mee open krijgen. Als je in de buurt van Tilburg woont, kan ik wel eens kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2003 15:53 #63427 door
Beantwoord door in topic sleutel kwijt
Ik heb (voor de zoveelste keer) nog maar eens gepiemeld met allerlei oude sleutels en warempel, de dop is open. het palletje heb ik verwijderd dus ik kan weer vooruit. Toch bedankt voor de hulp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2003 21:00 #63426 door
Beantwoord door in topic sleutel kwijt
de fik er in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-03-2003 12:41 #63425 door
Beantwoord door in topic sleutel kwijt
Ik heb hetzelfde gehad, ik had wel sleutels maar geen dop. woehahahah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.